Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Vi hadde lånt hengeren deres for å kjøre skrot på dynga, og da de skulle ha den igjen lå det en søppelpose på den som vi hadde slengt oppi til neste tur, de sa vi bare kunne la den ligge for de skulle på dynga selv. Vi ga beskjed om at det skulle i restavfall, (alt var ikke sortert som det egentlig skulle i den sekken). Så var min mann på besøk hos de i går og der får han direkte kjeft av min svigermor for at vi ikke sorterte søppelet ordentlig. Min mann skjønte ikke hva hun mente og sier at vi sorterer søppelt, hvorpå hun sier at det ikke var sortert i den sekken som lå på hengeren. WHAT???? De har altså åpnet sekken og gått gjennom den! Mannen hadde faktisk ikke skjønt det før jeg sa det, dumme mann! Får besøk av svigers i dag og denne gangen skal jeg fortelle hva jeg mener om deres framferd en gang for alle når de nevner denne sekken.
Serepta Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Der vi leverer, jobber det folk som hjelper til og veileder. En søppelsekk får ikke kastes rett i containeren, men må åpnes og sorteres. Plasten i sekken er f eks ikkr restavfall men plast. Osv. Uansett så var de nok ikke interesserte i å grave i bosset deres.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Signerer ove her. Ikke noe å lage noe styr om...
rytme Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jeg syns faktisk det var litt spesielt. Det virker ikke som om de var interessert i å grave i tingene deres, men jeg syns det er litt teit at de ikke bare stolte på dere når dere sa det var restavfall...! Hadde du ikke sagt noe, så hadde de sikkert åpnet for å sjekke, men når du sier det er restavfall, hvorfor skal de dobbelsjekke det....? :S
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Du vet det HI,om søplaer sortert, så koster det ikke en krone å levere bosset sitt på søpledynga, mens "restavfall" må betales for.. Synes da det er smart av dem å sortere det jeg, så slipper noen av dere å punge ut for søpel.
valkyrien Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Du vet det HI,om søplaer sortert, så koster det ikke en krone å levere bosset sitt på søpledynga, mens "restavfall" må betales for.. Synes da det er smart av dem å sortere det jeg, så slipper noen av dere å punge ut for søpel. Her er det gratis å levere restavfall også
aanonym Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Du vet det HI,om søplaer sortert, så koster det ikke en krone å levere bosset sitt på søpledynga, mens "restavfall" må betales for.. Synes da det er smart av dem å sortere det jeg, så slipper noen av dere å punge ut for søpel. Kun papp og hageavfall er gratis her, alt annet må sorteres OG betales for.
Bondejenta Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 EIn ting er å resirkulere, men ein annan ting er å snoke i søpla til andre. Nei, veit-du-ka! Eg hadde blitt dritsur!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Her gjør svigermor det samme og svigersøster. Men de går enda litt lengere. Det de mener jeg ikke burde ha kasta. Plukker de ut av søpla og Bruker det. :-/. Har ufattelig mange ganger funnet ting jeg har kastet hos de. Æsj. Vi bor i Egypt. Men alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå