Gå til innhold

Elin: Moderator-tjenesten fungerer altfor dårlig! Hva gjør dere med det?

Anbefalte innlegg

Det at moderatorene er innom hver time, det er noe som ikke stemmer alltid. Hvordan er internkontrollen ift dette?

Har mange ganger rapportert ufine og til og med svært stygge innlegg som det tar altfor lang tid før blir slettet av moderator. Dette er ikke noe bare jeg opplever, det er noe mange opplever!

I kveld rapporterte jeg f.eks. en tråd - som ca to timer senere fremdeles står urørt. Ikke fordi den ikke bør slettes, for dere har slettet samme tråden tidligere når den har dukket opp identisk. Hvor har moderator vært disse to timene? Ikke innom anonymforumet i hvert fall...!!

Det er også mye spamming der som moderator ikke har tatt tak i.

Så mitt spørsmål er: siden dere hevder at moderator er innom hver eneste time, hvordan kan vi da som brukere stadig vekk oppleve at rapporterte tråder står i flere timer? Hva gjøres for å bedre på dette?

Og hva kan gjøres for å bli kvitt all spammingen samt de innleggene som tydelig skrives av personer med syke hang-ups på andre enkeltpersoner eller hendelser?

Det at moderatortjenesten stadig vekk ikke fungerer undergraver forumet, folk går lei av å rapportere fordi det ofte tar for lang tid før det blir tatt tak i. Dere anmoder oss om å rapportere på vanlig vis, men da må det også skje noe når vi rapporterer.

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Støttes helhjertet. Spam, personhets, nicknapping eller generell idioti- det er aldri mulig å stole på at det kan fjernes innen rimelig tid. Hvor lang kontraktsperiode har dere med dette firmaet, og er det ikke konkurranse i markedet?

Hei.

Takk for tilbakemeldingen.

Moderatorene og jeg har stadig en dialog, og gjør så godt vi kan.

Men det er jo klart at vi må gjøre noe om poster står uberørt i flere timer.

Elin.

Den brukeren som for tiden spammer forumet har tydeligvis også lært seg "rundene" til moderator, og legger ut mange innlegg rett etter at moderator har "tatt runden" - dermed blir innleggene hans stående i minst en time igjen til moderator er tilbake.

Har dere mulighet for å sperre denne brukeren fra forumet?

Hi

Gjest sug lut

Ja, poster står urørt. Dersom moderator FAKTISK er inne hver time burde ikke denne tråden nå være nøyaktig en time gammel.

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143988006-vinn-en-time-med-erik-ribsskog-i-liverpool/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...