Gå til innhold

Noen som har søkt på Cabin Crew stilling hos Norwegian nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det, og ett par dager senere fikk jeg personlighet- og servicetest tilsendt på mail som jeg måtte ta innen i morgen. Så de tok jeg i går og nå er det bare å vente på om jeg kommer videre til intervju og så kurs til slutt :)

Spennende dette for jeg vil gjerne ha vingene mine :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Takk takk, spennende tider fremover, for jeg har ikke snøring om hva jeg går til :D

Skrevet

Om du får jobben, har du nok gjort et kupp.

Har ei venninne som jobber for Norwegian, og hun er storfornøyd.

God lønn, masse hotelopphold og helt grei arbeidsmengde.

Lykke til!

Skrevet

Takk :) Ja det høres ut som en god arbeidsplass, har lest opp og ned på nett om alt mulig i forhold til arbeidsplass og forhold :) Men jeg ble jo sjokka bare av at de hadde sett engang ekstra på søknaden min jeg og at jeg fikk testene, så nå sitter jeg her med en klump i magen og er redd for at de ikke liker personligheten min hehe. Vet at det er vanvittig mange som søker på slike stillinger, så det er litt av ett nåløye å komme seg igjennom :)

Men jeg krysser alt av ben i kroppen og neste uke kommer til å bli interessant for jeg har ingen aning hva jeg går til i forhold til hva som skjer på intervju eller kurs :) Men det er lenge siden jeg har hatt litt spenning i hverdagen og dette er jo skikkelig gøy! :D

Jeg får oppdatere når jeg vet om jeg kom videre :)

Skrevet

Jaggu kom jeg ikke videre til intervju!!! :D

Så spennende da og så himla glad jeg er nå! :D

Annonse

Skrevet

Takk :-) Oppdatering neste uke :)

Skrevet

Da har jeg vært på intervju, men har ikke snøring på hvordan det gikk, men får høre innen 2 uker om jeg får komme med på kurs :)

For de som lurer så spurte de om hva jeg kunne tilby selskapet, hvorfor jeg var den de skulle ansette, hvordan jeg jobbet i team og hvem jeg var osv. Så tok de intervjuet over på engelsk og jeg måtte snakke litt om hvorfor jeg hadde søkt på stillingen, og jeg måtte lese ett kort avsnitt på engelsk :)

Så kom hun med ett spørsmålsark om helse og hvor ofte jeg var syk å sånn og referanser.

De var kjempehyggelige og ikke skummelt i det hele tatt :)

Oppdaterer igjen når jeg vet om jeg kommer videre, har ikke stor tro men masse håp om det, for jeg vet at det var utrolig mange som søkte :)

Anonym poster: 39d27c40735850e3434763793a15ff96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...