Gå til innhold

Mannen min har vunnet i lotto!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bløff, det står aldri 60.000 på spillekontoen, alle beløp over 1000 kroner blir overført direkte til hans lønns og brukskonto så der avslørte du deg selv med og en stor løgn:(

Nei pengene er ikke overført til lønnskontoen hans, men inn på den kontoen der han setter av penger til tipping og pokerspilling på nettet. Og det står overørt fra norsk tipping, så da er det lotto!

Annonse

Bløff, det står aldri 60.000 på spillekontoen, alle beløp over 1000 kroner blir overført direkte til hans lønns og brukskonto så der avslørte du deg selv med og en stor løgn:(

Nei pengene er ikke overført til lønnskontoen hans, men inn på den kontoen der han setter av penger til tipping og pokerspilling på nettet. Og det står overørt fra norsk tipping, så da er det lotto!

Eh...henger meg på den som sa bløff. Du skrev jo tippekontoen....Buuuuhhhhuuustttteeeedddd

Eh...henger meg på den som sa bløff. Du skrev jo tippekontoen....Buuuuhhhhuuustttteeeedddd

Er faktisk mulig å ha en vanlig bankkonto som man for seg selv kaller for tippekontoen også da..... jeg vet om et par som har en slik "tippekonto".

(ikke hi)

HI har helt rett, pengene kommer først inn på tippekontoen-deretter etter et par dager, inn på den kontoen man har oppgitt kontonummeret til via tippekortet.

Vi vant 6 rette i sommer, så akkurat gangen i utbetalingen er jeg sikker på :))

Gratulerer med premien :)

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Her har vi en felles tippekonto, som er oppført hos norsk tipping, vinner en av oss over 10.000 blir pengene ført direkte inn på den kontoen, og vi omtaler den kontoen som "tippekontoen".. Så her i huset er det VI som vinner i lotto, ikke en av oss ;)

HI:

Gratulerer så mye :) Kommer godt med når det nermer seg jul det der ;)

Fullstendig off topic, men en ting jeg har lurt lenge på...

Hvordan uttaler du buuuuhhhhhuuustttteeeeeddddd?

Siden det er x antall konsonanter på rad? "Buuuuhåhåhåhåhåhåuuuusteteteteteeeeeedededededede"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...