mars :-) Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Har dere i tiden etterpå hatt noen fornemmelse eller symptomer på at dere fortsatt kan være gravide??? Er dette vanlig??? Jeg tror jeg hadde en sa søndag som var, men nå har jeg i går og i dag hatt en del press/murring/brennende følelse i magen, fortsat litt ømme pupper og i kveld har jeg sånn veldig strekk i v/side i magen... Hmmmmm blir ikke helt klok!!! Tatt blodprøve i går, får vel svar på tirsdag.. Har ikke noen forhåpninger, men hadde det ikke sånn etter sist SA..... Håper noen deler sine erfaringer.....
Gjest Trulte med to små Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg syns det høres ut som om der er et håp enda jeg! Håper ihvertfall det. Da jeg opplevde min SA så var den veldig smertefull og langvarig, da ikke alt kom ut som det skulle og jeg måtte mase meg til en 3 UL før legen bekreftet at jeg måtte ha utskrapning. Det var derfor ingen tvil om at det var en SA. Andre gangen var nå i februar og da mistet jeg veldig tidlig og det ble bare en vanlig mensblødning. Følte vel på meg at det gikk feil vei da. Jeg tror man på en eller annen måte kan føle intuitivt hva som skjer med kroppen og føler du deg gravid enda, så kan det være du er nettopp det! Lykke til!
mars :-) Skrevet 3. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar... føler meg så usikker... tror det ikke, men samtidig... har jo blødd sååå mye... og søndagen da det skjedde, følte jeg meg helt tom... men nå....... hmmmmm. Når du måtte til utskrapning, følte du deg gravid liksom i forkant av det??
AkPa Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Når jeg hadde en MA, så Følte jeg meg gravid i flere uker etterpå.. Kvalmen, ømme pupper, trettheten.. Det er fordi hormonene er i kroppen ennå, det tar 4-6 uker før de er ute, alt etter hvor langt du var på vei, jeg var 9+3.. Testa positivt i 7 uker etter... Det er desverre hormonene som sitter igjen som gjør at man føler seg gravid... Du kan ta blodprøve for å se om hcg'n stiger for å være sikker på om det var en SA :-)
mars :-) Skrevet 3. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2012 Når jeg hadde en MA, så Følte jeg meg gravid i flere uker etterpå.. Kvalmen, ømme pupper, trettheten.. Det er fordi hormonene er i kroppen ennå, det tar 4-6 uker før de er ute, alt etter hvor langt du var på vei, jeg var 9+3.. Testa positivt i 7 uker etter... Det er desverre hormonene som sitter igjen som gjør at man føler seg gravid... Du kan ta blodprøve for å se om hcg'n stiger for å være sikker på om det var en SA :-) Takk for svaret.. er redd det er hormonene som sitter igjen.... sist hadde jeg MA i uke 8+4, da hadde jeg ikke noen symptom er i ettertid... det forsvant med en gang... Har tatt prøve, får vel svar en av de første dagene til uka.... det har nok gått dritt!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar... føler meg så usikker... tror det ikke, men samtidig... har jo blødd sååå mye... og søndagen da det skjedde, følte jeg meg helt tom... men nå....... hmmmmm. Når du måtte til utskrapning, følte du deg gravid liksom i forkant av det?? Skjønner at du er usikker ja! Jeg kan faktisk ikke huske særlig gravidsymptomer da jeg var gravid for første gang, det er 7 år siden nå. Jeg var et sted mellom 9 og 11 uker på vei, det var noe uklart ifølge legene tror jeg. Følte meg heller ikke gravid etter utskrapningen. Men det er i grunn litt vanskelig å si og ikke minst å huske, da det allerede en god stund siden. Vi får bare håpe det beste for deg Mars!
mars :-) Skrevet 3. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar... føler meg så usikker... tror det ikke, men samtidig... har jo blødd sååå mye... og søndagen da det skjedde, følte jeg meg helt tom... men nå....... hmmmmm. Når du måtte til utskrapning, følte du deg gravid liksom i forkant av det?? Skjønner at du er usikker ja! Jeg kan faktisk ikke huske særlig gravidsymptomer da jeg var gravid for første gang, det er 7 år siden nå. Jeg var et sted mellom 9 og 11 uker på vei, det var noe uklart ifølge legene tror jeg. Følte meg heller ikke gravid etter utskrapningen. Men det er i grunn litt vanskelig å si og ikke minst å huske, da det allerede en god stund siden. Vi får bare håpe det beste for deg Mars! Skjønner at det ikke er lett å huske...... Jeg får bare ta tiden til hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå