Gå til innhold

Hvem ligner babyen på???

Anbefalte innlegg

Har en datter på litt over 4 mnd., og alle sier hun er så lik pappaen sin.... Rett og slett lik alle på farens side.... Tante, farmor etc....

Nesten så det ikke er jeg som har født henne....

Har en sønn på 8 år, og han er selvfølgelig lik sin far...

Men det er litt sårenes at jentungen ikke er lik meg i det hele tatt????? Har for pokker båret på henne i 9 mnd.....

Sukk..... Noen andre som har det sånn???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986795-hvem-ligner-babyen-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Begge våre er som snytt ut av nesa til mannen min. Folk sier hun har hårfargen min, men det tror jeg bare er for å "trøste", for hun har mørkere hår enn meg :-P

Fordelen er at ingen kan sette farskapet i tvil!

Annonse

Gjest Kira bjeffer!

Begge har vært prikk like pappaen sin da de ble født.

Eldste er nå 3 år, og hun er skremmende lik meg på den alderen. Hvis man ser bort fra 70-talls klær og møbler på bilder tatt av meg, så kunne man tro det var henne.

Yngste på snart 9 mnd er fortsatt helt lik pappaen sin, bortsett fra at han har litt lysere hår.

Mini har vært mest lik meg og min familie hele veien, men har fått flere trekk etter sin far nå - han er 9 mnd.

Men han er så lik tanta si (min søster) når hun var baby, og det synes hun klart er veldig stas:-)

Det er veldig koselig når alle sier han ligner på meg, men ser på mannen min at han synes det er veldig stas de få gangene noen sier han ligner på pappan også :)

Annonse

Unger SKAL jo helst ligne på faren sin den første tiden (opptil de er 1 år..?), det er sånn fra naturens side for at faren skal "kjenne igjen" sitt eget barn.

Her fødte jeg en liten rødhåret tulle med gode kjaker. Nå ligner jo jeg og faren en heeeel del, men jeg har IKKE rødt hår. Så det kunne jo ikke vært noen andre sitt barn (ikke det at han hadde trodd det heller :P).

Mens nå (9 mnd) har hun gråhvitt hår med rødskjær i som kun synes på bilder :)

Så ikke ta deg nær av det helt enda. Hun ligner fort nok på deg skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...