Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at jeg må overføre penger til paypal-konto, eller trekkes det direkte fra konto? Noen tips til en fersking på ebay? ;)

Fortsetter under...

Skrevet

og må jeg vente i 2 virkedager før jeg får handle? Det klør i fingrene etter å handle ;)

Skrevet

Lurer jeg og på, har ikke ordnet meg pay pal, men kjenner flere som sverger til det.

Skrevet

Du kan overføre penger til Paypal, men det er enklere å ha Visakortet knyttet til. Pengene blir da trukket direkte. Dersom du registrerer Visakort må du vente et døgn eller to, da kommer det en belastning på 15 kroner fra Paypal med et nummer du må bekrefte.

Men du kan jo handle for det, ingen som tvinger deg å betale med en gang. Jeg pleier å gjøre det, men har skjedd at jeg har glemt det og gjorde det et par dager senere. Ikke krise, men selvsagt blir varen ikke sendt før du har betalt.

Skrevet

Lurer jeg og på, har ikke ordnet meg pay pal, men kjenner flere som sverger til det.

Handler du på ebay og oppgir kortinfo?

Skrevet

Så gøy! La ikke til mellomnavnet mitt, så jeg må nok sende id til paypal, men det er jo fort gjort. Regner med at all info må stemme :)

Annonse

Skrevet

Hei. Du bruker kun innlogging på paypal når du handler :) da trekkes penger automatisk fra kortet du har lagt til. Mener du kan handle med en gang, men ikke for så alt for høyt beløp før du får bekreftet koden fra din bankstatement :) lykke til og velkommen til shoppinggalskapens verden ;)

Skrevet

Lenge siden jeg ordnet meg paypal konto, men laget en nettopp for naboen min og lærte henne å handle på ebay. Hun kunne begynne handlingen med en gang.

Skrevet (endret)

skjønner ikke at de kan ha så lave priser, og fri frakt... men får teste ut med småbeløp i første omgang ;)

Endret av cheni
Skrevet

Handler du på ebay og oppgir kortinfo?

Nope, har kun handlet på Amazon enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...