Somle Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Hei.. Har havnet i et lite dillemma. Vi har hele svigerfamilien min samla i bygda i helga, og har veldig lyst til å dele de gode nyhetene til de fjes-til-fjes... Men så har vi ikke vært på UL enda, og jeg er ikke proppfull av symptomer. Småuggen og ømme pupper, og selvfølgelig ingen mens.. Har ikke blødd noe... Har en spontanabort i uke 9 bak meg i mai... I dag er jeg 8+4, og jeg tror at hvis jeg mister denne gangen så kommer vi til å trenge støtten fra familien... Så er spørsmålet.. Bør vi vente til vi har vært på UL med å fortelle, eller gripe muligheten nå som de faktisk er her alle sammen?
<3 2G <3 Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg hadde sikkert fortalt det. Bedre at de vet. Hva som plager meg om noe skulle skje tenker jeg. Her fikk de vite det når jeg var 4+2
illi85 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Jeg fortalte det til familien sist helg, da var jeg 7+3. Tenker at om det skjer noe er det bedre at de vet. Men jobb og venner venter jeg til uke 13 før jeg forteller!
prøver1gang Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg fortalte det til mine forelder, min søster og bror allerede når jeg var 4 uker. Dette for at vi bor så nære de, at om jeg er borte fra jobb en dag eller fler, så ville de merket det og spurt hva som var galt. Og fordi, skjer det noe, vil jeg ha noen å prate med det om :-)
pip pip Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Helt enig med de over. Jeg ville også fortalt det. Det gjrde jeg også. med en gang. Ved forrige svangerskap fortalte vi venner også med en gang. Ser ikke noe grunn for å vente. Skulle det skje noe er det greit med støtte rundt deg. I dette svangerskapet har vi ventet litt. fortalte det til nærmeste familie med en gang, og våre forlovere. Venter bittelitt med resten av gjengen, men kommer til å fortelle det snart.
Somle Skrevet 3. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2012 Da er nyheten ute, og det ble noen gledestårer Takk for råd!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Du sier jo selv at du kunne trengt støtten fra familien hvis det værste skulle skje, igjen. Så da er det vel lurt å fortelle det da Det vil som oftest gå greit )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå