Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 På en lørdag? Må jeg i banke å ta ut penger om jeg trenger dem i dag, eller er det bare å overføre og så har jeg pengene på kontoen med et tastetrykk?
Gjest Ziva Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Tar bare et tastetrykk så lenge det er i samme bank mellom egne kontoer. Hvis du er så usikker så prøv med et lite beløp først
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Det gjør jeg hele tiden og det tar bare et par sekunder Har akkurat gjort det selv siden jeg skal løse ut en jakke på postkontoret litt senere
<3 2G <3 Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Gjør det masse og da går det på sekundet, har bank app som er fantastisk
marsve Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Spørs vel helt hvilke bank du har.. nordea f.eks er helt på trynet. Der kan du overføre penger mellom egne kontoer og det tar to dager før pengene er overført. Sparebanken derimot tar det et sekund.
Kanutten83 Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Jeg har DNB, og der blir pengene overført i det du trykker "overfør"
<3 duracellkanin <3 Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Hos DNB går det på sekundet. Jeg sender bare en sms der jeg skriver en "O" også kallenavnet til kontoen jeg vil føre fra, etterfulgt av kontoen jeg vil føre til og beløpet tilslutt. Da er det overført på sekundet men den tjenesten må du aktivere i nettbanken. Eksempel på hva jeg skriver: "O lønn bruk 500" og sender det til 04800 Lykke til!
Aliniane Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Jeg har også Nordea og der tar det bare sekunder mellom egne kontoer. Det vises ikke på oversikten i nettbanken umiddelbart, men det er disponibelt med en gang du har overført. Det betyr at du kan ta ut fra kontoen du har overført til med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå