Gå til innhold

Noen som har født med feber? Nesten to dager med begynnende rier/vondter/nedpress og nå feber?

Anbefalte innlegg

Er det noe å bekymre seg for? Nettopp våkna så ahr ikke summet meg til om jeg skal ringe flden enda, kommer sikkert til å gjøre det etter vaktskiftet der. Men hva tenker dere - jeg har enda litt press og vondt, men mye mye mindre. Er feberen liksom pga at jeg begynner å bli sliten, eller er det bare tilfeldig? Er ikke noe forkjøla eller noe, men har jo unger i bhg...

Fortsetter under...

Kanskje lurt å få tatt noen infeksjonsprøver av deg, så du kan få den vekk hvis det er noe det kan gjøres noe med? Jeg fikk antibiotika for noen uker siden, virker som man er litt mer liberal på å gi det ut til høygravide damer. Du trenger jo litt krefter!

Har hatt vondt i dag også, kommet slum og moro og blitt skikkelig potte tett i hue, så den feberen skyldes nok forkjølelse :/ Uansett dårlig timing!!! Stikker og presser masse, så jeg kommer til å dra inn til sjekk imårra uansett, bare for å vite Im det er noe på gang eller ei, iallefall hvis jeg skal beholde feberen oppi alt :( Er aleine og da, så syns pittelitt synd i meg selv hehehe

Har hatt vondt i dag også, kommet slum og moro og blitt skikkelig potte tett i hue, så den feberen skyldes nok forkjølelse :/ Uansett dårlig timing!!! Stikker og presser masse, så jeg kommer til å dra inn til sjekk imårra uansett, bare for å vite Im det er noe på gang eller ei, iallefall hvis jeg skal beholde feberen oppi alt :( Er aleine og da, så syns pittelitt synd i meg selv hehehe

Typisk forkjølelsestid, jeg er og himla forkjøla, hodepine, men masse lykke til :))

Annonse

Du må gå å ta en crp.. Mye pga smittefaren om du føder nå. (beskjeden jeg fikk for 4 år siden da jeg hadde forkjølelsessymptomer rundt fødselen. Viste seg å være halsbetennelse, bihulebetennelse og ørebetennelse)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...