moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2012 #26 Skrevet 3. november 2012 Han kan godt få av meg, men faren hadde klikket i vinkel og litt til så jeg styrer unna. Han er oppdratt til å være litt trangsynt dessverre..
Gjest ronja røverdatter Skrevet 3. november 2012 #27 Skrevet 3. november 2012 Har ingen problemer med gutter og neglelakk, og her gjøres det ingen forskjell. Men for det meste er det ingen av dem som får bruke neglelakk mer enn unntaksvis. Men det er kun fordi jeg generelt er skeptisk til stoffer i neglelakk og neglelakkfjerner og det kommer tidlig nok tider hvor de kommer til å bruke det uansett hva jeg sier.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #28 Skrevet 3. november 2012 Jeg har ikke neglelakk, så det er i grunnen ingen problemstilling, men dersom han hadde fått det et annet sted hadde det ikke gjort noe. Hverken jeg eller mannen er spesielt opptatt av jente/gutte kategorier. Gutten min sminker seg av og til med meg og da løper han gjerne og gir pappaen en dæsj også. Rosa er hans yndlingsfarge for tiden, så han har et og annet rosa. Han har også lånt søsterens kjole og annet jentestæsj. Kunne ikke brydd meg mindre. Og heldigvis er pappaen også avslappet i forhold til dette, ellers hadde JEG klikket i vinkel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå