lillebie på`n igjen Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Bare lurer, er det samme kneppelyden som den mye omtalte "knekkelyden" som ingen helt vet kommer fra når babyen sparker? Skvetter jo hver gang knekke/kneppelyden kommer , tror jo vannet skal gå
Arie Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Bare lurer, er det samme kneppelyden som den mye omtalte "knekkelyden" som ingen helt vet kommer fra når babyen sparker? Skvetter jo hver gang knekke/kneppelyden kommer , tror jo vannet skal gå Ja, den er lik. Bare MYE høyere da vannet gikk.
bamby Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Merkelige den kneppelyden, hva kommer den av? altså den vanlige...
lillebie på`n igjen Skrevet 2. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2012 Ok , da får jeg vente på et høyere knepp he he:) tja si det, i og med det kommer når baby sparker for min del kan det være baby treffer muskler/sener/mageveggen som gir en slik lyd?
ragna79 Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Var ikkje tvil her hva som var igang når jeg hørte den kneppingen ihvertfall. Jeg hørte den ihvertfall veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå