Gå til innhold

En liten tanke bare..

Anbefalte innlegg

Altså...

Hvis man summerer opp det man leser her inne, uten å være frekk på noen som helst måte, men for å summere opp slik jeg oppfatter det..

Hvis man er litt utålmodig etterhvert, så er tipset å vaske vinduene og skaper, samtidig kan man jo få en liten reaksjon og fortgang hvis man har sex..jeg får for guds skyld ikke håpe at jeg får denne løse magen mens jeg sengekoser med min kjære...

Hvis ikke alt dette hjelper, dra man til jm og blir strippet, men da ender man med full panikk for man plutselig har blod i trusen etterpå..

Kjenner jeg blir litt sliten jeg..kan ikke naturen bare gå sin gang..:)?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986639-en-liten-tanke-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hva forventer du at man skriver om her på 3. Trimester?:)

Det er jo ikke til å komme bort fra.. Om du blir sliten av å være her inne og lese om ting som er helt naturlig å tenke på å bry seg om i 3. Trimester foreslår jeg at du bytter forum eller tar en pause fra bim;)

Vel, hva forventer du at man skriver om her på 3. Trimester?:)

Det er jo ikke til å komme bort fra.. Om du blir sliten av å være her inne og lese om ting som er helt naturlig å tenke på å bry seg om i 3. Trimester foreslår jeg at du bytter forum eller tar en pause fra bim;)

Oida, der skulle være litt morsomt da, men den gang ei..synes det er morsomt å lese om alle måtene man kan modnes på, men alt i alt håper jeg jo det går naturens gang..:)

Vestlandshumor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...