Gå til innhold

3 ganger modningakupunktur og i dag 2 gang riestimulerende...

Anbefalte innlegg

Og har hatt jevn stor verk i korsryggen i hele kveld.

Men det værste er i lysken. Utrolig verking!

Har hatt mye plager i lysken hvis jeg stresset eller ikke spiste. Men nå er det ennå lengre under magen...

Har noen opplevd det?

Jeg tenker at baby kanskje strekker magen veldig der iom hxn ligger nå på tvers.

Er veldig gla for vondter og at akupunkturen tydelig setter spor. Men er litt nervøs iom baby er i tverrleie...

Fortsetter det så drar jeg opp til kontroll i morra...

Fortsetter under...

Har ikke turt å ta modnings akupunktur da baby er i tverrleie, senest i dag 38+4...rett og slett fordi jeg håper hun snur seg før hun er klar ut, redd akupunkturen setter i gang/vannet går og hun er i tverr for da blir det jo mest sannsynlig KS....skal tilbake på kontroll mandag så tenkte kanskje høre hva legen på ahus mener om det....

Jeg gikk på det før jeg fikk vite hxn lå i tverrleie. Men når jeg først fikk vite det så sa legen at roer vil få baby til å snu seg. Og vannet mitt har de mått tatt med makt alle 5 ganger tidligere.

Derfor har jeg tort å ta det. Og legen sa også at om jeg kommer med tverrbaby ville de forsøke å snu ned, hun så kanskje at det ville gå ift fostervannsmengde.

Men om akupunktur starter fødsel eller den starter av seg selv er i grunn ingen forskjell tenker jeg. Skal ikke til kontroll før jeg er en dag over min termin. Og jeg har ikke gått over min termin en gang av fem...

Jordmoren har sagt at baby snur seg ved rier, men babyen min ligger i et leie som var litt vel på tvers i følge overlege i dag, og ved første tegn til rie vil de ha meg inn for å sjekke leie, er det tvers så blir det ks grunnet ks tidligere.....blir spennende å se hvordan det blir uansett:)

Endret av lillebie på`n igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...