Gå til innhold

Lillebror til Emma og Nora skal hete ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for all hjelpen :). Er jammen ikke lett, mye lettere med jentenavn :) Da hadde det vert klart :) og hjelper ikke at vi er så uenig heller, jeg vil helst ha Mathias eller Emil, og han Helst Liam eller Lucas.

Gjest Mammantil2prinser

Jeg tror faktisk ikke jeg ville hatt Emil jeg, selv om dette er et nydelig navn. For meg blir det for likt Emma. (Tenker tvillinger Emma og Emil ) og da blir Nora litt or seg selv, da får to av søsknene lik bokstav i navnet og ikke hun tredje, så jeg ville valgt et slik at alle har hver sin bokstav :)

Men Mathias og Lucas er nydelige til de NYDELIGE navna jentene dine har! :)

Lykke til :)

Tusen takk for all god hjelp og gode råd :). Vi har valgt og velge bort Trym,Brage,Sindre,Niklas og Michael, så står i mellom :

Liam

Emil

Lucas

Mathias

Hva er finest til Emma og Nora?

Av de, så syntes jeg Emil var finest:)

Annonse

Takk for svar :). Vi er forsatt usikkre,men lurer på om vi skal ta Liam Mathias eller Emil Lucas, Tror dessverre ikke vi blir enige, er så vanskelige. Men håper virkelig vi blir enig om et navn fordi jeg synes ikke de passer sammen og Jentene har et navn.

Enig at det ikke var helt bra Satt sammen,men hva med Emil Mathias det skal min lille gutt hete :) ,Men blir kanskje feil siden Mannen din ønsker Liam og Lucas :)

Noen forslag til Mellom navn til Liam og Lucas :

Liam Alexander

Liam Leander

Liam Christopher

Lucas Leander

Lucas Andrè

Lucas Christopher

Men er også enig at det kanskje er bedre med enkelt navn når Emma og Nora har det :)

Hei

Mine små troll heter Niklas og Mathias. Nå venter vi sistemann om noen uker og han skal hete Liam eller Lucas. Er usikker på hva jeg syntes passer best til storebrødrenes navn, men vi skal nok lande på et til slutt. Flott hvis noen vil dele sin mening :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...