Gå til innhold

Lillebror til Emma og Nora skal hete ?

Anbefalte innlegg

Emma 5 år og Nora 3 år har endelig fått en Lillebror,han ble født 25 Oktober, og vi klarer ikke og bestemme navn til han

Vil vil ha disse :

Liam

Emil

Trym

Brage

Mathias

Lucas

Sindre

Niklas

Michael

Men vet ikke hva vi skal velge, eneste pappan har bestemt Trym,Brage og Sindre. Jeg har valgt de andre. Takk for all hjelp :)

Fortsetter under...

Liam : Nydelig :)

Emil : Lille gutt i magen skal hete det :) så liker det selvsagt veldig godt.

Trym : Greit nok

Brage : NEI

Mathias : Mellom navnet til sønnen min,elsker det også.

Lucas : Nydelig navn :) Kjempe herlig

Niklas : Veldig fint,var aktuelt her også en stund

Sindre : ELSKER broren min heter det,så uaktuelt for meg

Michael : Nydelig navn ,ville gjerne bruke det,men stesønnen min heter det til mellom navn.

Jeg vet ikke om du vil ha forslag siden du ikke skrev det,så lar det ligge da :)

Annonse

Brage eller Sindre syns jeg passer best til Emma og Nora. Da har alle navn 2 stavelser, og alle navnene har vokal til slutt. Det syns jeg klinger fint. Jeg liker navnet Trym også veldig godt, men syns ikke det passet like fint til søstrene. Min stemme går til..... Sindre! LYkke til med bestemmelsen, og gratulerer med lillebror!

Takk for svar :) Navn er ikke lett :) og ikke guttenavn i alle fall,jentenavnet var klart,men kan ikke kalle gutten vår Leah heller :). Men vi finner det nok ut til slutt håper vi. Tror kanskje Lucas,Liam,Trym og Emil leder mest hos begge,men er forsatt usikkre.

Gjest Antarctica

Liam, Emil, Mathias, Lucas - Ingen av disse, for poppis

Trym - var et stort stygt troll. Uegna som menneskenavn, på linje med Loke for meg.

Sindre, Brage - flotte navn

Niklas, Michael - veldig 80-talls i mine ører. Vokste opp med disse på hvert hushjørne...

Takk for svar :) Navn er ikke lett :) og ikke guttenavn i alle fall,jentenavnet var klart,men kan ikke kalle gutten vår Leah heller :). Men vi finner det nok ut til slutt håper vi. Tror kanskje Lucas,Liam,Trym og Emil leder mest hos begge,men er forsatt usikkre.

Står det mest mellom de 4 for dere så hadde jeg valgt Emil eller Lucas,utrolig pene navn :). Liam hadde blitt 3 valget. Hadde unngått Trym

Annonse

Liam - forsåvidt et fint navn, men synes ikke det passer her i Norge.

Emil - ikke helt min smak, men et fint navn.

Trym - ok

Brage - greit

Mathias - nydelig

Lucas - nydelig navn, men veldig poppis.

Sindre - helt ok, men synes ikke det passer til søstrenes navn.

Niklas - liker ikke

Michael - nja

Til Nora og Emma synes jeg Mathias, Brage eller Trym passer best :)

Uansett hva du velger mellom dem,synes jeg alle er kjempe fine,men jeg Synes denne rekkefølgen : Emil,Mathias,Lucas og Liam,men som sagt det blir bra uansett hvem du tar, Nydelige alle 4 :). Men synes kanskje Emil og Mathias passer best med Søsterens navn da :)

Tusen takk for all god hjelp og gode råd :). Vi har valgt og velge bort Trym,Brage,Sindre,Niklas og Michael, så står i mellom :

Liam

Emil

Lucas

Mathias

Hva er finest til Emma og Nora?

Liam - Veldig harry og poppis. Engelsk kjælenavn på william som ikke er et selvstendig navn. Synes dessuten det er veikt.

Emil - Fint navn! Passer også godt på en voksen mann. Liker!

Lucas - Veldig oppbrukt, men det er fint. Bare synd det er så mye brukt.

Mathias - Også veldig oppbrukt, men greit navn.

Jeg ville i alle fall styrt unna Liam.

Stemmer for Emil! Flott navn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...