Gå til innhold

Dere som har erfaringer med SA

RTprøver

Anbefalte innlegg

På mandag (6+6) fikk jeg noen helt vanvittige magesmerter, helt ut av det blå.

Skjønte med en gang at noe var feil, så jeg klarte å karre meg til toalettet etterhvert. Og der fant jeg ut at jeg hadde begynt å blø.

Blødde en del den dagen, i tillegg til disse intense smertene og krampene. Det kom også en god del klumper i diverse størrelser (ja, "herlige" detaljer må til...). Ingen tvil om at det var en SA ihvertfall.

Men dagen etterpå stoppet det opp, og da var jeg bare øm i magen.

Har siden den dagen bare hatt mørkebrun utflod med litt mørkebrune biter i.

Nå i kveld derimot, kjente jeg at det plutselig begynte å renne ut av meg. Skjønte ingenting og løp på do. Der "ramlet" ut nærmere to håndfuller med svære blodklumper. Ble helt paff og måtte rope på samboeren. Han trodde jo at det var innvoller som var kommet ut, nesten. For det var MYE.

Kjente ingenting i magen på forhånd, men nå kjenner jeg på småkramper og litt mensmurring.

Har noen opplevd dette? Eller kanskje noen kan fortelle meg hva det var? Livmorslimhinnen kanskje?

Fortsetter under...

Høres ut som levret blod. Jeg fikk det etter fødselen til storesøster, og etter min siste spontanabort (uke 11) i 2010. Spontanaboterte etter å ha blødd et par dager ( fostersekken løsnet).

Du har nok blødd endel før utdrivelsen kom igang, og det har samlet seg og levret seg, men du bør få tatt en ultralyd for å sjekke at alt har kommet ut slik at du ikke får infeksjon.

Trist at du mistet spiren. Ta godt vare på hverandre i tiden framover.

Trøsteklem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...