Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #26 Del Skrevet 7. november 2012 Om jeg får en slik tråd igjen som den jeg fikk for noen dager siden kommer jeg til å sende mail til alt som er. også en it spseialist som vil kunne se alle hetsere sine nick og jeg vil henge ut ALLE! MOAHAHAHA Jeg vil da kunne gjøre det som anonym så du ikke kan bruke det imot meg, siden anonyme her beskyttes som små lam, selvom du kan se mitt nick. Og da skal jeg love deg det blir liv og leven her! Elin, kan hun virkelig gjøre dette? Isåfall er det mange her som slutter! Man skal ikke være anonym for å hetse, men det er likevel viktig å bevare sin anonymitet her inne! Det er ikke første gangen Juliea kommer med slike trusler, og jeg liker det ikke i det hele tatt! Håper dere har tatt bedre forholdsregler denne gangen og at Juliea ikke får enda mer "ammo" hun kan bruke mot andre brukere. (Jeg liker deg Juliea, jeg gjør faktisk det, men jeg hater trusler om slikt!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986587-%C3%A5-manipulere-nick-endre-nick-i-sitater-osv/page/2/#findComment-144710337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #27 Del Skrevet 8. november 2012 Om jeg får en slik tråd igjen som den jeg fikk for noen dager siden kommer jeg til å sende mail til alt som er. også en it spseialist som vil kunne se alle hetsere sine nick og jeg vil henge ut ALLE! MOAHAHAHA Jeg vil da kunne gjøre det som anonym så du ikke kan bruke det imot meg, siden anonyme her beskyttes som små lam, selvom du kan se mitt nick. Og da skal jeg love deg det blir liv og leven her! Elin, kan hun virkelig gjøre dette? Isåfall er det mange her som slutter! Man skal ikke være anonym for å hetse, men det er likevel viktig å bevare sin anonymitet her inne! Det er ikke første gangen Juliea kommer med slike trusler, og jeg liker det ikke i det hele tatt! Håper dere har tatt bedre forholdsregler denne gangen og at Juliea ikke får enda mer "ammo" hun kan bruke mot andre brukere. (Jeg liker deg Juliea, jeg gjør faktisk det, men jeg hater trusler om slikt!) Ta det helt med ro du. Jeg kommer til å gå aktivt inn for å finne ut hvem neste person som hetser meg er. Så er din samvittighet ren skal du ikke bekymre deg. Jeg er bare fryktelig redd for å bli mobbet her inne. For noen er så stygge mot meg at hadde de sagt det til emg i virkeligheten hadde jeg faktisk anmeldt de. Men her inne er liksom alt lov. Jeg har jo sittet med denne muligheten før, men ikke gitt ut noen nick. Fordi jeg er ikke en slik person. Men det jeg er, er dritt lei av mobbingen. og jeg har følelser jeg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986587-%C3%A5-manipulere-nick-endre-nick-i-sitater-osv/page/2/#findComment-144710492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå