Gå til innhold

Å manipulere nick, endre nick i sitater osv.

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143986564-hvilke-nick-her-inne-utmerker-seg-mest-positivt-eller-negativt/page__pid__144696157__st__20#entry144696157

Se for eksempel vedlagte tråd, der folk går inn, siterer en som i utgangspunktet har signert anonymt, for så å endre navnet der.

Er en der som feks later som hun/han er Juliea (som forøvrig har fått kraftig hets og mobbing fra folk her inne, og rett og slett forfølges), og har forfalsket nicket hennes der.

Jeg kan også gjøre dette, som dere ser i mitt svar til brukeren StudVest, der jeg har endret i sitatet slik at det ser ut som om hun heter StudØst istedet.

Spør dere meg er dette helt idiotisk, og veldig dumt, fordi man da får slike hendelser der noen gjør sånt for å ødelegge for andre og gi inntrykk av at man har svart noe man aldeles ikke har gjort.

Dette bør dere få endret på, slik at det blir umulig, ellers kan det fort utvikle seg og bli stygt.

Fortsetter under...

Annonse

Har sett eit innlegg hvor ei vart hetsa ,mobba og etc.

Ja ho skifta Nicket til den hetsaren.

Jeg synest at detta kan den personen med det ekte Nicket takke seg sjølv for. Ingen sympati fra mi side.

Men kor er moderatoren i slike sitvasjoner ? Slik jeg forstår av moderatoren er MOBBING OG ETC OK I BARN I MAGEN.

Jeg synest at detta kan den personen med det ekte Nicket takke seg sjølv for. Ingen sympati fra mi side.

Men kor er moderatoren i slike sitvasjoner ? Slik jeg forstår av moderatoren er MOBBING OG ETC OK I BARN I MAGEN.

Dette skjønte jeg ikke, mulig jeg er litt trøtt. Men hvem har hetset hvem, og hvem skiftet nick. Er ekte nicket samme som hetseren mener du, eller?

Gjest peacock

Kan man bare skylde seg selv om man blir mobbet eller hetset? What?

Jeg synes generelt at moderatorene er fryktelig trenge her - det går jo timesvis fra man rapporterer til noe blir slettet...

Gjest sug lut

Jeg synes generelt at moderatorene er fryktelig trenge her - det går jo timesvis fra man rapporterer til noe blir slettet...

Jeg har en sterk følelse av at hate-Annie her refererer til meg, siden jeg fikk den første av kveldens sånne "manipuler et nick inn i et idiotsitat" (bare at Annie ikke kunne stave nicket mitt, da). Jeg meldte det inn til moderator i tre-fire-tida i går, med forklaring, og det skjedde ikke noe, tråden stod der i hvert fall til langt ut på kvelden. Så jeg har en mistanke om at moderatorene synes det samme som hate-Annie, nemlig at enkeltes nick faktisk bør misbrukes. Men vet du hva, moderator, om du skulle tenkes å svinge innom her, den holdningen eller mangelen på arbeidsmoral er ikke veldig smart av deg om du vil beholde jobben, for Klikk.no har neppe livstidskontrakt med din arbeidsgiver, og blir det for dårlig så er du brått på NAV. Nick-stjeling/misbruk er vel faktisk noe av det enkleste og mest rettlinja du kan få på tallerkenen, i alle fall bør det være slik, og hvis ikke bør dere ta opp retningslinjene deres til vurdering.
Gjest amandine

Jeg har en sterk følelse av at hate-Annie her refererer til meg, siden jeg fikk den første av kveldens sånne "manipuler et nick inn i et idiotsitat" (bare at Annie ikke kunne stave nicket mitt, da). Jeg meldte det inn til moderator i tre-fire-tida i går, med forklaring, og det skjedde ikke noe, tråden stod der i hvert fall til langt ut på kvelden. Så jeg har en mistanke om at moderatorene synes det samme som hate-Annie, nemlig at enkeltes nick faktisk bør misbrukes. Men vet du hva, moderator, om du skulle tenkes å svinge innom her, den holdningen eller mangelen på arbeidsmoral er ikke veldig smart av deg om du vil beholde jobben, for Klikk.no har neppe livstidskontrakt med din arbeidsgiver, og blir det for dårlig så er du brått på NAV. Nick-stjeling/misbruk er vel faktisk noe av det enkleste og mest rettlinja du kan få på tallerkenen, i alle fall bør det være slik, og hvis ikke bør dere ta opp retningslinjene deres til vurdering.

Hva er det som foregår egentlig? Jeg blir helt hoderystende over hva folk her inne velger å bruke tiden sin på. Hva moderator angår, er det vel vår gode venn fra tidligere som er på vakt, kanskje, så da får du snart et svar med blidgjørende smilefjes..

Annonse

Moderatorene får i hvertfall ikke betalt per innlegg de sletter. For da de kanskje gjort en innsats.

De bør kanskje ansette noen som gidder å gjøre en god jobb.

Enig. Jeg har vært på diverse fora på nett i mange år, og det er sjeldent jeg har opplevd så talentløs moderering. Flaut, er det!

[quote name=Tott :)' timestamp='1352354789' post='144721655]

NESEVIS

Tester bare nå, jeg.

JASSÅ! *pille seg i nesa*

Det er jo bare bokstaver og tall i skjønn forening som kan flyttes litt på. Kunne vært morsomt, men noen må jo alltid bruke det til å spre dritt rundt seg. Sånn som i helga.

Gjest Juliea - kukløsklan

Moderator du må være bestukken eller partisk! Du lar visse nick bli direkte mobbet og hetset! Sug Lut, Sandybay, Barn og engler og jeg får jo gjennomgå.

Mot meg er det faktisk tidvis så utrolig stygge beskyldninger at ejg blir sjokkert.

Jeg har sendt en mail til dere uten noen form for svar og jeg syntes det er utrolig uproft av dere. Om jeg får en slik tråd igjen som den jeg fikk for noen dager siden kommer jeg til å sende mail til alt som er. også en it spseialist som vil kunne se alle hetsere sine nick og jeg vil henge ut ALLE! MOAHAHAHA

Jeg vil da kunne gjøre det som anonym så du ikke kan bruke det imot meg, siden anonyme her beskyttes som små lam, selvom du kan se mitt nick. Og da skal jeg love deg det blir liv og leven her!

Gjest eelis+kian ♥

[quote name=Tott :)' timestamp='1352354789' post='144721655]

NESEVIS

Tester bare nå, jeg.

JASSÅ! *pille seg i nesa*

Det er jo bare bokstaver og tall i skjønn forening som kan flyttes litt på. Kunne vært morsomt, men noen må jo alltid bruke det til å spre dritt rundt seg. Sånn som i helga.

Synes du kunne skrevet noe om blomster og sommerfugler, i stedet for neseplukking, altså...

;)

For øvrig synes jeg ingenting om å misbruke denne, hva skal man kalle det, glippen? Funksjonen? Feilen? Floppen?

Endret av eelis+kian ♥

VÅR OG SOL, OG DUFT AV KROKUS

Lukter bare nå, jeg.

JASSÅ! *lukte på rosene*

Det er jo bare bokstaver og tall i skjønn forening. Vakkert er det.

Synes du kunne skrevet noe om blomster og sommerfugler, i stedet for løkplukking, altså...

;)

For øvrig synes jeg ingenting om å misbruke denne, hva skal man kalle det, glippen? Funksjonen? Feilen? Floppen?

Bedre? :D

Gjest eelis+kian ♥

VÅR OG SOL, OG DUFT AV KROKUS

Lukter bare nå, jeg.

JASSÅ! *lukte på rosene*

Det er jo bare bokstaver og tall i skjønn forening. Vakkert er det.

Synes du kunne skrevet noe om blomster og sommerfugler, i stedet for løkplukking, altså...

;)

Bedre? :D

Hihi, blomsterløk og knoll, bedre enn det blir det nok ikke ♥

Hei på dere.

Jeg har sendt dette til teknisk, og håper vi kan finne en fin løsning på problemet.

Skjønner at dette skaper dårlig stemning.

Enn så lenge, oppfordre alle til å vise litt hensyn og være litt greie.

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...