Gå til innhold

Bæsj hver dag? 3 uker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et kjent navn. Hvilken dato ble det? :)

Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag.

Helsesøster sier det er helt normalt så lenge det er mange våte bleier :)

ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten?:)

Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag.

ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten?:)

Endelig er graviditeten over, og vi kan bare nyte de små babyene.

Vi koser oss masse. Endelig er ammingen levlig. Slet veldig de 2-3 første ukene. Hvordan går deg med deg og baby? Ble det jente?

Annonse

ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten? :)

Endelig er graviditeten over, og vi kan bare nyte de små babyene.

Vi koser oss masse. Endelig er ammingen levlig. Slet veldig de 2-3 første ukene. Hvordan går deg med deg og baby? Ble det jente?

Ja her ble det jente:) koser oss masse også.. endelig begynner ammingen å gå fint uten for mye pes også:) Det er godt.. savner nesten graviditeten litt, men er veldig glad for å ha lille gull her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...