Prøverpåentil Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Bør baby ha avføring hver dag når de er 3/4 uker? Min hadde hver dag frem til for en uke siden.. Nå er det mer sjelden og blir usikker. Hun har lagt på seg normalt og har mange våte bleier da.. Hmm
Gjest peacock Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Ikke om de bare får morsmelk, da kan det gå 14 dager uten problemer... Morsmelk gir ikke forstoppelse
Barbarella og froskebarna Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jenta vår gikk 3 uker ute å bæsje da hun var 2 mnd. Alt er visst normalt om de får bare morsmelk :-)
Lisse_01 Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Det var et kjent navn. Hvilken dato ble det? Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag. Helsesøster sier det er helt normalt så lenge det er mange våte bleier
Prøverpåentil Skrevet 2. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2012 Det var et kjent navn. Hvilken dato ble det? Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag. Helsesøster sier det er helt normalt så lenge det er mange våte bleier ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten?
Lisse_01 Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Det var et kjent navn. Hvilken dato ble det? Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag. Helsesøster sier det er helt normalt så lenge det er mange våte bleier ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten? Endelig er graviditeten over, og vi kan bare nyte de små babyene. Vi koser oss masse. Endelig er ammingen levlig. Slet veldig de 2-3 første ukene. Hvordan går deg med deg og baby? Ble det jente?
Prøverpåentil Skrevet 9. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2012 Det var et kjent navn. Hvilken dato ble det? Min har hatt mange dager opphold med avføring, og nå er det annenhver/tredjehver dag. Helsesøster sier det er helt normalt så lenge det er mange våte bleier ja du hadde jo termin etter meg men du fikk jo litt tidligere;D jeg endte med en uke overtid jeg så ble 9 oktober. Hehe:) går det bra med deg og gutten? Endelig er graviditeten over, og vi kan bare nyte de små babyene. Vi koser oss masse. Endelig er ammingen levlig. Slet veldig de 2-3 første ukene. Hvordan går deg med deg og baby? Ble det jente? Ja her ble det jente:) koser oss masse også.. endelig begynner ammingen å gå fint uten for mye pes også Det er godt.. savner nesten graviditeten litt, men er veldig glad for å ha lille gull her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå