Gå til innhold

hvor mye er deres baby våken? gjerne dere med baby på bare noen uker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa her er 17 dager gammel. Hun sover myye! Er våken når vi skifter bleie, når hun bader og noen korte perioder i løpet av dagen. Er ikke mange timene det er snakk om tilsammen. Er såvidt hun gløtter på øynene når hun skal ha mat, aller helst skulle nok maten kommet uten at hun trengte å våkne. Men de blir jo mer og mer våken etter som ukene går. Husker storebror var mye våken når han ble noen uker gammel.

Gutten min er 2 uker, og sover stort sett hele dagen/natta..

Våkner for mat.. Og er da våken de 30-60 minuttene det tar å amme.. Kan innimellom være våken en liten stund etter mat - ikke noe fast mønster på dette ennå..

Men av 24 timer i døgnet så er han våken Max 3-4 timer utenom amming :)

De første ukene var vesla knapt våken, kun helt kort ifm mat eller bad. Jeg vil si hun var våken max 2-3 timer per døgn. Dag eller natt spilte ingen rolle, hun sov uansett.

Nå er hun ti uker, og har selvsagt gradvis noe mer våkentid på dagen. Nå er det forskjell på dag og natt. Tror likevel hun sover en 18-20 timer i døgnet til sammen.

Min lille pode er heller ikke noen sove-baby. Sover vel rundt 12-13 timer i døgnet til sammen. Han sover max 3 timer i strekk og det er på kvelden / natta, på dagen har han bare noen blunder på en halvtime kanskje.. Han er mye våken, kan være våken to-tre timer i strekk!! Han er nå blitt akkurat 2 mnd og har vært slik siden han ble født :)

Annonse

Gutten min på 5 uker sover hele natten fra ca 21-9 med amming innimellom ca hver 2-4 time.

Men på dagen er han mye våken. Kan være våken 1-4 timer av og til. Så sover han 2-3 timer. Så mye våken.

Sånn har han vært siden 2-3 uker. Sover lite i forhold til venninna mi sin på samme alder

Min er snart 4 uke gammel og han kan være våken fra kl 08 til 11, dette er da med amming og slikt. så sover han 2-3 timer før det er amming igjen. Da er han våken rundt 1 time tilsammen så sover 2-3 timer igjen. på kvelden er han mer våken, siden det er mer amming da. Men om natten så kan han sove fra 2-4 timer mellom hver amming. Så sover en del men kan tenke meg at han er våken mellom 6-8 timer hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...