Gå til innhold

Fikk mensen i dag, sluttet på ppillen i dag, når vil jeg ha eggløsning da?? jeg er ny på dette og vet ikke så mye, kom gjerne med råd:-)

Anbefalte innlegg

hei. I dag fikk jeg mensen og velger å slutte på første menstrasjons dag med ppillen. Vet egentlig ikke når det er best å slutte på ppillen?? Følte bare det var "logisk" da:) hehe, er ganske fersk på dette. Har et større barn fra før, men det var ikke planlagt slik det er denne gangen.

Hva betyr alle disse forkortelsene ikm, le osv??:)

Noen som vet når jeg vil ha eggløsning nå etter menstrasjonen??

ÅÅ, dette er så spennende:-))

Hilsen en fersk prøver!

Fortsetter under...

Ingen som kan si sikkert når du vil ha EL (eggløsning ;) ) nå rett etter p-pillebruk, da den mensen du har nå ikke er en "vanlig" mens.

Jeg sluttet på pillene FØR jeg kom til de hvite pillene, og fikk derfor en bortfallsblødning like etter. En stund senere tror jeg at jeg fikk en kraftig EL (p.g.a. det karakteristiske EL-slimet mange får) og ca. 2 uker etter der igjen kom første skikkelige mens.

Desverre prøvde vi ikke den første eggløsningen, men prøvde i tiden etter første normale mens, men da klaffet det ikke. Har nå 2. normale mens og skal snart i gang med 2.pp (prøveperiode).

IKM vet jeg ikke helt hva betyr, men det symboliserer den datoen du venter mens.

Anbefaler deg å kjøpe Clearblue ferilitetsmonitor,den viser akuratt hvilke dager du har eggløsning og da hvilken dager det er noe vits i å prøve.De aller fleste bommer faktisk med hvilke dager som er aktuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...