Gå til innhold

Føler meg som en pingle jeg :(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Beklager veldig mange innlegg fra meg om rier og ditt og datt! :P

Men har dere andre også vondt i ryggen? Her kommer det som kramper eller hva jeg skal kalle det, har fått mann til å varme en rispute til meg som jeg har lakt på ryggen! Er kjempevondt, eller veldig ubehagelig. Går jo helt fint men finner liksom ingen god stilling når "krampa" er der :/

Jeg tror ikke det er fødsel, den tanken har jeg lakt på is i et par uker til :P men kan det være kynnere i ryggen? Føler meg helt grønn jeg altså.

Og nok en gang, beklager alt maset fra meg i det siste :o

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986512-f%C3%B8ler-meg-som-en-pingle-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Inatt har jeg haft den værste natta noen sinne.. startet kl.11 med at ryggen ble litt vond og kynnerne kom litt oftere..

så ble ryggen helt for jævli, kjentes ut som at ryggmargen var på tur ut, eller som at noe pressa den sammen, og magen var stein hard.. i halv 1 tiden begynte jeg å kaste opp hver gang jeg hadde harde sammentrekninger.. Endte opp med en glohet dusj, som hjalp, og en glohet rispute langs ryggen når jeg lå. guud, for en natt

Vurderte føden, men i 3 tida så begynte det å slippe taket, og jeg klarte å slappe av og sovne til slutt (Med ullsokker på, fordi jeg frøs! :o )

Jeg hadde riene i ryggen sist, og håper på det neste gang og da jeg synes det ikke var så ille. Håper jeg slipper masrier.

Er lov å ha vondt uten å bli betegnet som pingle.

Endret av EnG+1?

Det hørtes litt ut som min natt, bare at jg hadde nok en litt mer light variant, kanskje d blir sånn natt som kommer. Fikk sove halvt sittende m varmeflaske kl 1 og m knallhard kynnermage, våknet kl 6 m kjempe vondt i ryggen, en lunken varmeflaske og sterke kynnere, magen ser ut som en firkant nesten. Sto opp og fikk varmt vann i varmeflasken, la mg på sofaen og hadde vonde kynnere og ryggsmerter fram til kl 8 da jg sovnet igjen., te Tenkte m mg selv at nå bør jg kanskje prøve å få hvilt mest mulig tilfelle dette er starten på noe. Men d er nok bare kroppen som gjør sg klar, nå føles d ik så vondt lenger.

Gjest Mammantil2prinser

Inatt har jeg haft den værste natta noen sinne.. startet kl.11 med at ryggen ble litt vond og kynnerne kom litt oftere..

så ble ryggen helt for jævli, kjentes ut som at ryggmargen var på tur ut, eller som at noe pressa den sammen, og magen var stein hard.. i halv 1 tiden begynte jeg å kaste opp hver gang jeg hadde harde sammentrekninger.. Endte opp med en glohet dusj, som hjalp, og en glohet rispute langs ryggen når jeg lå. guud, for en natt

Vurderte føden, men i 3 tida så begynte det å slippe taket, og jeg klarte å slappe av og sovne til slutt (Med ullsokker på, fordi jeg frøs! :o )

Uff og uff! Høres ikke godt ut! :( men altså er det da man har lov å bli forbanna?! At det er så ille så stopper det opp?! Ååå, så frustrerende altså.

Uff og uff! Høres ikke godt ut! :( men altså er det da man har lov å bli forbanna?! At det er så ille så stopper det opp?! Ååå, så frustrerende altså.

Nei, behagelig var det ikke..! Ble litt frustrert i natt ja, skal ærlig innrømme det.. men håper at det er en forvarsel på hva som kommer snart, og at det ikke er så lenge igjen :P

Gjest Mammantil2prinser

Nei, behagelig var det ikke..! Ble litt frustrert i natt ja, skal ærlig innrømme det.. men håper at det er en forvarsel på hva som kommer snart, og at det ikke er så lenge igjen :P

Ja, det kan jo ikke være for gjeves hele greiene. Så en positiv virkning har det nok hatt :)

Annonse

Det virker som dere vil føde ganske fort så mye vondt som dere har...

Jeg har hatt verkning i korsryggen siden akupunkturen i går. Men deres høres ille ut. Deres høres ut som mine fødsler.

Ja kynnere kan gjøre vondt i ryggen, men blir det sterkere så er det fødsel.

Men kjedelig når det holder på for så å gi seg... At det ikke øker og øker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...