Gå til innhold

Han oppfører seg rart under amming??

Anbefalte innlegg

Av og til skjer dette...

Gir han en pupp. Når han slipper så raper han.

Så vil han ha mer, så gir han pupp nr 2. Etter hvert blir han helt vill og slipper. Men han SKAL ha mer. Gir han mer, men bare slipper. Men SKAL ha mer.

Så han vil ha pupp, men vil ikke ha.

Men er super sint. Hva vil han? Hjalp ikke med rap heller

Fortsetter under...

Sånn er min lille frøken også. Da er det stortsett fordi hun er mett og veldig trøtt, men har fortsatt suttebehov (tar ikke smokken). Bruker å ta henne vekk fra puppen og opp på brystet. Da sovner hun rimelig kjapt. Hun er bare 17 dager gammel da.

Det samme skjer her.. Hun blir suuuper urolig og vrir seg.. Slipper puppen og gråter. Men vil ha mer. Blir aldri ferdig hvis jeg skulle fortsatt sånn.. Ikke allid hun sovner heller.. Så blir litt frustrert når jeg ikke skjønner hva hun vil:D

Annonse

Dette høres kjent ut! Når min på tre mnd holder på sånn, velger jeg å tolke det som at han egentlig er mett, men synes det er så godt med melk, men så er det liksom ikke plass til mer i magen. Noen ganger tror jeg han er trøtt og litt urolig i kroppen og. De vet jo ikke helt foran og bak på seg selv disse små, så de gjør rare ting uten at det nødvendigvis er noen alvorlig forklaring på det... Storebroren var ikke sånn, men jeg har hørt om liknende adferd hos andre babyer.

Når ha er virkelig sulten, tar han seg god tid, og spiser lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...