Gå til innhold

Pinlig problem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FIkk også en hemoroide idag:( Slitt voldsomt med det de 2 forige sv.skapa, men ikke så ille denne gangen. Men altså idag måtte jeg ty til scheriproct stikkpiller og krem igjen. Håper bare ikke den blir en druestor denne gangen, for da blir jeg sengeliggende i flere dager med store smerter:(. Lykke til, det er ikke noe godt.

Takk for det, men var på apoteket, og de sa at det ikke var greit i svangerskapet. Eventuelt høre med lege først. Lenge til mandag.... :(

Det er bare tull. Er kun de 3 første mnd du helst ikke skal ta dem. Både sykehuset sier det er helt ok, min jordmor og min private gyn som har vært fødselslege i maaaange år.Bare å få en resept.

Annonse

Alcos anal krem som du smører på, funket for meg og kan brukes under graviditet :) Ellers kan du prøve med isbiter i en klut eller bare en kald våt klut. Ikke tørk deg for mye med papir, da blir det verre så gå heller i dusjen etter dobesøk ;)

Jeg er 36 uker på vei og har fått ganske mange de siste par ukene. Kjøpte sheriproct salva på apoteket, og det har vel ikke blitt så mye bedre, men det har ikke blitt værre hvertfall. Hjelper nå som jeg ikke jobber 100% lenger og (stillesittende kontorjobb)....

Gjest Mammantil2prinser

Men må bare legge inn et spørsmål her.

Jeg kjøpte noe som var teseptfritt med førstemann som IKKE hjalp i det hele tatt :( betyr det da at mine hemoroider ikke går vekk av krem, men at jeg må opp på sykehuset å få dem stripsa? :( vil virkelig IKKE det! :( hva hjalp for dere? Vil heller ikke til legen å blotte rumpehullet mitt for å få en resept. Synes slike ting er virkelig flaue :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...