Gå til innhold

Det tar jo så laaaang tid:)

Anbefalte innlegg

Gjest nåharjeglystpåno3
Skrevet

Først er det prøvinga. Vente på el, vente på IKM, eller postiv test.

Så er plutselig den positive testen der, men så er man likevel bare litt på vei. Nå er det 10 dager siden jeg testet positivt, men jeg er likevel bare 4+5... Det er jo en hel evighet til man er såpass langt på vei at man kan være "sikker" på at det går veien, og at man kan fortelle det til folk. Og enda da er man bare 1/3 der...

Husker fra sist hvor ulidelig lenge svangerskapet var. Da var jeg kvalm og kastet opp nesten hele veien, så det føltes jo som årevis. Håper det går fortere og mere kvalmefritt nå.

Noen som har noen tips til å forkorte ventetiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først er det prøvinga. Vente på el, vente på IKM, eller postiv test.

Så er plutselig den positive testen der, men så er man likevel bare litt på vei. Nå er det 10 dager siden jeg testet positivt, men jeg er likevel bare 4+5... Det er jo en hel evighet til man er såpass langt på vei at man kan være "sikker" på at det går veien, og at man kan fortelle det til folk. Og enda da er man bare 1/3 der...

Husker fra sist hvor ulidelig lenge svangerskapet var. Da var jeg kvalm og kastet opp nesten hele veien, så det føltes jo som årevis. Håper det går fortere og mere kvalmefritt nå.

Noen som har noen tips til å forkorte ventetiden?

Med førstemann tok jeg førerkortet, og da gikk tiden fort. Var fullt opptatt med jobb, og kjøreskole på kvelden :)

Denne gangen kommer det nok til å virke en del lengre, men jeg og kjæresten bor i hver vår by. Har termin 25 Juni, så blir flytting etter jeg går ut i permisjon. Så har vel nok å henge fingrene i på nyåret med pakking, og rydding i boder.

Du kan jo begynne å hekle eller strikke noe til den lille mens du venter :)

Skrevet

Det går altfor sakte... Fant ut jeg var gravid da jeg var gravid i uke fem. Var på ul i uke 8, og ble satt tilbake til 6+4..utroooolig irriterende. Føler jo det er år og dag siden jeg testa, og enda er jrg bare 9+2.. Har så lyst å hyle det ut, men litt tidlig ennå.

Men tips til å korte ned ventinga......nei, det har jeg desverre ikke :)

Men tar gjerne i mot selv :)

Skrevet

Det går altfor sakte... Fant ut jeg var gravid da jeg var gravid i uke fem. Var på ul i uke 8, og ble satt tilbake til 6+4..utroooolig irriterende. Føler jo det er år og dag siden jeg testa, og enda er jrg bare 9+2.. Har så lyst å hyle det ut, men litt tidlig ennå.

Men tips til å korte ned ventinga......nei, det har jeg desverre ikke :)

Men tar gjerne i mot selv :)

Jeg fant det ut når jeg var 3+5, og er nå 6+6. Og tiden kan ikke gå saktere til jeg skal slippe å kjøre 20 mil hver helg :)

Men nå er det bare å rette fokuset mot jul, så får man håpe at vinteren går fort :)

Skrevet

Jeg har ingen råd til deg desverre. Er bare så utrolig enig med deg.

Synes tiden går så utrolig sakte. Testet positivt nå mandag, så ventetiden har ikke vart en uke engang;) Er 6 uker på vei.

Jeg synes ikke strikking gjør noe for å korte ned tiden ;) Men så har jeg mye tid hjemme og da :)

Nå plutselig falt en tanke ned i hodet at jeg gledet meg til ammingen. Hjelp det er ihvertfall lenge til. For glede meg til 2 trimester og spark først :)

Lykke til jenter. Forhåpentligvis er vi plutselig i 2 trimester ved et blunk

Skrevet

Ja amming er det en stund til :) Prøver å ha noen ting å se fremover mot, som gjør at hjernen kobler frøet litt ut siden det er så tidlig. Først er det 30 års feiring, så jul og så på nyåret er det ul. Og da er det liksom greit å begynne å telle litt ned :) Masse som skal handles inn og ordnes over de neste månende da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...