Gå til innhold

I am back ladies!!!! håper dere orker å lese dette!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får legge deg på kne og skure kjøkkengulvet mens du spiser annanas og har en hyrdestund med mannen. ;)

Fra spøk til alvor. Jeg synes at behandlingen du har fått er for dårlig! Hvis du merker den minste forverring av plagene dine i løpet av kvelden eller morgendagen så synes jeg at du skal ta kontakt igjen og smøre tykt på! Om det så bare er søvnløshet/utmattelse pga den psykiske påkjenningen. Du skal på ingen måte være hverken flink pike eller tapper nå, det kan trygt vente til fødselen faktisk er i gang.

Hvis de virkelig ikke har kapasitet til å sette deg i gang, hva skal de da gjøre hvis fødselen starter og det viser seg at du trenger ekstra oppfølging underveis? Den logiske løsningen blir da å sende den fødende videre til et annet sykehus, ikke hjem for å klare seg selv.

Ønsker deg masse lykke til! For alt vi vet kan fødselen være like om hjørnet allerede. :)

har masse murringer i kroppen....

kjem ut en del brunt og rødt blod.... en god del slim.....

men eg har jo blitt strippet.. så det kan jo komme av det....

ellers så har eg ingen rier eller kynnere....

kjenner meg veldig sliten no ikveld.....

Annonse

Det høres helt ufattelig ut, har selv vært på føden i Kr.sand og er kjempefornøyd med di, utrolig snille og flinke og di har virkelig tatt vare på meg der inne, jeg har termin i des og har vært innlagt en del ganger allerede og har aldri truffet noen med den beskrivelsen... Men får jo virkelig håpe di setter deg igang nå vist ikke du allerede er igang med fødsel. Lykke til videre :-)

Følte bare jeg måte skrive litt positivt om sykehuset også for jeg vet om mange som er kjempefornøyde også er d litt kjedelig vist folk blir redde for og føde der...

Du har nok bare vært Max uheldig ...

Dette er ikke bra! Det er forskjellig fra sykehus til sykehus når de setter igang. Hos meg var det 12 dager over... men de var ikke helt sikker på om de hadde kapasitet da heller, men da kom tårene. Jeg tror man må være både sterk og sta for å få igjnnom det man egentlig har krav på! De har jo sett at barnet har det bra, men hva med mor? Hvor mye skal du plages liksom? Du skal jo ha energi til denne fødselen... å det blir jo litt annen smerte når en blir satt igang... å det kan jo ta timer og dager også... med meg tok det i underkant av 4 timer da... men har hørt at det kan tas opp til 3 dager!

har masse murringer i kroppen....

kjem ut en del brunt og rødt blod.... en god del slim.....

men eg har jo blitt strippet.. så det kan jo komme av det....

ellers så har eg ingen rier eller kynnere....

kjenner meg veldig sliten no ikveld.....

håper du er i fødsel eller allerede har født :) og har det kjempe mye bedre enn du har hatt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...