Gå til innhold

I am back ladies!!!! håper dere orker å lese dette!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

fikk time til overtidskontroll igår, litt forsinket igrunn men de hadde ikke tid til å ta den tidligere i uka....

fosteret sin måling på ctg var dårligt...... de var redd for fosteret...

i tillegg var min allmenntilstand dårlig...

eg spyr en god del og har litt løs avføring...

har probl å bevege meg pga bekken og rygg plager...

har svangerskapskløe til en stor grad og.....

legen tok ultralyd av fosteret og såg at det såg fint ut, men la meg inn på føden for igangsetting.... fikk beskjed på føden at eg var neste til å bli satt igang... det ville skje på ettermiddagen igår...

dagen gikk og me fikk beskjed at no nærmet seg mer og mer....

MEN så damer; kom det en lege inn til meg kl.7 igår kveld og sa at de hadde ikke god nok grunn og ikke kapasitet til å sette meg igang ikveld allikavel... men imorgen altså idag ville eg bli satt igang helt sikkert....

legen kjem kl.10 og da setter vi deg igang....

natten gikk og eg visste at endelig var det min tur til at det skulle skje noe...

idag kl. 10.30 kjem legen inn og seier at me har ikke kapasitet til å sette deg igang idag heller...

kom tilbake på søndag kl.11. men ring først så me vet at det er ledig kapasitet..... dette er i kritiansand sykehus...

DETTE SYNEST EG ER FOR DåRLIGT............

EG ER 12 DAGER På OVERTID IDAG!!!!!!!!!!!!!

en ting til..... eg er moden og har 3 cm åpning......... har blitt strippet men ingenting skjer.....

Fortsetter under...

Annonse

Har fått uttrykkelig beskjed av min jordmor om en max-dato som jeg skal settes i gang, om barnet har det bra eller ei. Synes det er veldig rart at de gjør forskjell fra sykehus til sykehus. Må jo skjønne at ungen må ut, og om det er kapasitet får være deres problem, ikke den som går over den anbefalte tiden.

sånn er det iallefall.....

og eg vet iallefall no at eg skal aldri ha flere barn etter dette.......

for dette har virkelig tatt kreftene av meg både fysisk og psykisk....

er 3.gangs fødende da....

Endret av kine30

Er det mulig.... :(

Stakkars deg!

12 dager over er jo helt.....!!!!!!

Så hvis det ikke skjer noe innen søndag er du faktisk 14 dager over du da?!

For et sykehus! Er glad jeg hører til der jeg hører til... De tar ingen sjangser...

Annonse

Du må tydeligvis skrike høyere for å bli hørt? Hvordan har du lagt frem plagene dine for legene? Hvis du sier at det er litt sånn og sånn og at det sikkert går bra så er det enklere for legene å skyve deg bakover i køen.

Mitt råd er å stå på ditt, gråt av fortvilelse og ha med deg en mann/mamma som kan fortelle legene hva han/hun synes om saken. Noen ganger er det dessverre de som skriker høyest som blir hørt.

Gjest Mammantil2prinser

Vet du hva! Jeg blir redd av å lese slik opplevelse du får. Og hvilke svar du møter! Det er snakk om en kvinne på overtiiiiiiiiid! Å du blir bare skubbet rundt som en Ping pong ball, idag, imorgen, til helga!

Jeg hadde vert så fly forbanna hadde det vert meg dette gjaldt!

Skulle ikke vert lov! Lykke lykke til, skal ikke krysse noe for deg. Skal ÅPNE alt jeg har å åpne for at ikveld/moren lir det fødsel! :)

hadde laget det helvete på sykehuset om dette hadde hendt meg. vet de ikke hvor farlig dette er. Total uhørt og uakseptabelt. er skikkelig provosert på dine vegne..dra tilbake og KREV at de setter deg igang. at det går an.

de har vel noen som var mer viktig en meg da...............

noen som kanskje hadde svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning....

nei eg vet ikke eg...

men det er bare så rart når de lover meg at no blir du satt igang og senere så bryter de det og seier at på fredag blir iallefall satt igang... så for du beskjed nei desverre du kan ikke det allikavel...

du blir jo veldig skuffa og såret...

eg betyr liksom ikke noe eg!!!!!!!! alle andre er så mye viktigere...

eg hadde mannen min ved min side som sa noen strenge ord han også til legene at de kunne ikke styre på sånn... men me blei ikke hørt....

legene sa bare at me skjønner dere er skuffa men det er ikke noe me kan gjøre med...............................

hva er det for en beskjed å gi................

men da treng de ikke love noe heller!!!!!!!!!!

eg er tross alt 12 dager på overtid idag......

Fødte for nøyaktig 6 uker siden, 10 dager over tiden. Fikk beskjed om at jeg ville bli satt igang på dag 13, en mandag, og ikke dag 11 eller 12, fordi det var helge-dager. De satte visst ikke igang fødsler i helga hvis de ikke måtte. Dette var Skien Sykehus (telemark). fødselen startet helsigvis av swg selv fredagen, som sagt 10 dager over... Er med andre ord ikke alle sykehus som følger 11 dagers regelen... Ønsker deg lykke til Kine30, har ikke ord for behandlingen du har fått...har lest innleggene dine her inne, selv om jeg ikke hører til her lenger. Snart er det over uansett...:)

Har en syk trang til å kontakte media når jeg leser dette! For å få søkelyset på rutinene deres osv.. Høres jo verre ut enn der jeg skal føde dette..

Har tenkt så utrolig masse på deg, håper når det kommer til stykket at du får en fin fødsel og barseltid! Heier på deg og krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...