Gå til innhold

Hvor mange har dere knulla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen

Men hvor mange?

Irrelevant, bare en nå...

Høres ut som noen egentlig betyr veldig mange :)

Og så?

Merkelig å svare i en tråd uten egentlig å svare. Høres bare ut som hun skammer seg, that's it :)

Husker ikke å ha snakket til deg da.

Da foreslår jeg at du i fremtiden skriver: Nicket du snakker til, kolon, og ditt innlegg, når du svarer i tråder så alle vet hvem du snakker til og du ikke får så mange uønskede svar, Mulig du også bør informere om at ingen andre kan svare.

Skrevet

Noen

Men hvor mange?

Og så?

Merkelig å svare i en tråd uten egentlig å svare. Høres bare ut som hun skammer seg, that's it :)

Da foreslår jeg at du i fremtiden skriver: Nicket du snakker til, kolon, og ditt innlegg, når du svarer i tråder så alle vet hvem du snakker til og du ikke får så mange uønskede svar, Mulig du også bør informere om at ingen andre kan svare.

Jeg siterte henne, ikke deg. Det bør holde.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Noen

Men hvor mange?

Og så?

Valgfritt svar:

10

20

30

Skammer meg ikke over noe stolt av den jeg ble på veien hit

Skrevet

Noen

Men hvor mange?

Og så?

Valgfritt svar:

10

20

30

Skammer meg ikke over noe stolt av den jeg ble på veien hit

Huh? Valgfritt?

Skrevet

I dag? Ikke så veldig mange. Tror jeg?

Skrevet

Sier som Samantha i Sex and the City når legen spør hvor mange sexpartnere hun har hatt.

"Uhm........... This year??"

Skrevet

Sier som Samantha i Sex and the City når legen spør hvor mange sexpartnere hun har hatt.

Classy

Skrevet

Classy

Takk, Anonym :)

Skrevet

Mange nok. Kanskje for mange. Veit ikke jeg..

Skrevet

Er ikke så kult når man siterer en som er skrevet inn i serien for å være en tøyte...

Skrevet

Er ikke så kult når man siterer en som er skrevet inn i serien for å være en tøyte...

Tar du alltid alt helt fullstendig bokstavelig? Eller gjør du deg bare vanskelig? ;) Kjeder deg litt kanskje? Finn deg heller en mann og tilbringe kvelden sammen med enn å sitte her på din høye hest og være så prippen du bare klarer ;)

Skrevet

Tar du alltid alt helt fullstendig bokstavelig? Eller gjør du deg bare vanskelig? ;) Kjeder deg litt kanskje? Finn deg heller en mann og tilbringe kvelden sammen med enn å sitte her på din høye hest og være så prippen du bare klarer ;)

Trenger ikke være prippen for å syntes det utsagnet der var ekkelt altså. Har forøvrig mann, uten at det er viktig for samtalen.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har ikke peiling, har ikke noen statistikk.. 25-30 kanskje. Det var dengang da jeg var vill og villig (fritt fram for å bytte ut "v" med "b") ;)

Hæ? Bill og villig? Var du mann? Clinton, er det deg? :o

I did NOT have sexual relations to that woman!

Skrevet

Trenger ikke være prippen for å syntes det utsagnet der var ekkelt altså. Har forøvrig mann, uten at det er viktig for samtalen.

Du klikker deg inn på en tråd med en slik overskrift, og blir stor i øya for at du fant "noe ekkelt". Huff, stakkar.

Skrevet

Hvor gamle er dere, og hvor mange år har dere vært single etter at dere ble seksuelt aktive?

Jeg har vært to år singel etter at jeg knulla første gang, og har vel hatt meg med ca 15 stk. Ble en del de to årene ja (kun ett par onenightstands).

Debuterte når jeg var 15, ikke i et forhold da. Hatt sex med ca. 14 personer. Rart at jeg ikke klarer å huske alle, enda jeg aldri har hatt sex i fylla bortsett fra med eksen... Med mesteparten var jeg utro mot min eks. Nå er jeg 20 år gammel. Har vært singel i to år.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jo set syntes jeg er kult. Jeg er en av de få som mener det er en menneske rett p få orgasme om man må igjennom mange for å få det så seier jeg ENJOY!

Men nå lever jeg i 2012 å i min verden er vi likestilte, men jeg kan kankje leve i en illusjon. På dib gjør jeg tydeligvis det.

Skrevet

Hmm jeg har vært seksuelt aktiv i 14 år, vært singel eller i korte forhold i 5-6 av de årene og ligger vel en plass mellom 20 og 30 stk.

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke,sluttet å telle en gang på veien :)

Jeg er 32,begynte når jeg var 15 og har vært i to lange forhold.Og er nå i mitt tredje,som er ganske ferskt :)

Men vil tippe det er en plass mellom 20-30 stk.

Skrevet

Tar du alltid alt helt fullstendig bokstavelig? Eller gjør du deg bare vanskelig? wink.png Kjeder deg litt kanskje? Finn deg heller en mann og tilbringe kvelden sammen med enn å sitte her på din høye hest og være så prippen du bare klarer wink.png

Hun er ikke med som "tøyte" i serien, hun er med som en ambisiøs, classy dame som tar godt for seg av det livet har å by på- inkludert menn og sex :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt følelsen av at det magiske tallet er åtte. Har man åtte sexpartnere eller mindre er det liksom greit, noen fler enn det og du er ei tøyte. Men ser ut til at snittet er en god del høyere her.. folk må da få gjøre som de vil! Om man er singel og fri kan man da ligge med hvem man vil. Syns det er bedre å ha ligget med 30 som singel, enn å ha vært utro med åtte liksom.. eller?

Skrevet

Da har du mistet poenget totalt! Ikke tøyte, men selvstendig og kontroversell.

Vel lov for voksne kvinner å ligge med hvem man vil.

Skrevet

Var 17 første gang og er fortsatt sammen med han. Er nå 22 år. Kun hatt en da altså.

Skrevet

Har hatt sex med 1 mann i mine vel 10 år som seksuelt aktiv..

Ja, om man ikke regner med de 2-3 tilfellene av småroting og fikling i fjortenårsalderen..

Og han ene, han er fremdeles den jeg har sex med :-)

Skrevet

Debuterte det året jeg fylte 16, vært i fire langvarige forhold. Har ikke vært singel lenge av gangen. Vært med fire menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...