Gå til innhold

Hvor mange har dere knulla?

Anbefalte innlegg

Har ikke peiling, har ikke noen statistikk.. 25-30 kanskje. Det var dengang da jeg var vill og villig (fritt fram for å bytte ut "v" med "b") ;)

Ikke billig - kjære deg - fri vilje, prevensjon og mulighet til å gjøre det man vil, ikke det som forventes :-) heldigvis!

Fortsetter under...

Ca 5 stk. hadde sex første gang som 16 åring. ble sammen med samboeren min noen mnd etter det. vi har nå vært sammen i 8 år, og jeg skulle ønske jeg hadde truffet samboeren min noen mnd tidligere. da hadde 5 tallet blitt gjort om til 1:-P

Annonse

Skal vi se..

Hadde sex for første gang når jeg var 15, var da sammen med samme fyren i ca 5 år. Pluss/minus, vi hadde en periode hvor vi ikke var sammen.

Så har jeg hatt forhold på 8 mnd, 2 mnd, 1,5 år og nåværende som har vart i hittil 3,5 år.

Har da vært singel i kanskje 1-1,5 år tilsammen og har vell hatt sex med rundt 15-17 stykker. Synes det er mye, men pytt pytt ;)

Jeg er 31. Ble aktiv da jeg var 16 og klarte å ligge med ca 9 stykker frem til jeg møtte mannen min da jeg var 19. Vi holder fortsatt sammen.

Blir helt flau av å tenke på atferden min, det er egentlig ikke likt min karakter å holde på sånn, men jeg var nok på villspor en periode med mye fest, alkohol og gutter.

Annonse

Jeg er 31. Ble aktiv da jeg var 16 og klarte å ligge med ca 9 stykker frem til jeg møtte mannen min da jeg var 19. Vi holder fortsatt sammen.

Blir helt flau av å tenke på atferden min, det er egentlig ikke likt min karakter å holde på sånn, men jeg var nok på villspor en periode med mye fest, alkohol og gutter.

Det er ikke likt din "karakter" faktisk å ha sex 3 stk i året i en periode som singel. Hehehe

Hadde sex første gang da jeg var nesten 13. Vært singel rundt 5 år etter det, og har vel hatt sex med 15-17 stk :) Noen i forhold, noen i "faste ordninger" eller en flørt det ikke ble noe mer ut av, og noen one night stands ;) Fins ikke i nærheten av å skjemmes, har vært en god erfaring for meg, og er veldig trygg på min egen seksualitet. :)

Det er ikke likt din "karakter" faktisk å ha sex 3 stk i året i en periode som singel. Hehehe

For noen er det sånn. Respekter det.

Hadde ikke likt det jeg heller om jeg gjorde det. 28 år gammel, sex første gang som 15åring, ligget med 4, angrer som en hund på en av dem.

Herregud, vilt at dere(enkelte) har knulla opp mot 100stk, el ikke har tellinga?! Har dere ONS hver gang dere er ute el?

Må jo bli opptil flere i mnd... :S

Huff, stakkars, blir du så plaget av hva andre velger å gjøre? Får du litt vondt kanskje? Skal jeg blåse?

Noen

Men hvor mange?

Irrelevant, bare en nå...

Høres ut som noen egentlig betyr veldig mange :)

Og så?

Merkelig å svare i en tråd uten egentlig å svare. Høres bare ut som hun skammer seg, that's it :)

Husker ikke å ha snakket til deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...