sverto Skrevet 25. april 2014 #26 Del Skrevet 25. april 2014 Har nettopp kjøpt skjenk og kontorpult fra jysk, angrer allerede etter at jeg leste det her. Har begynt å sette sammen skjenken, å det gikk jo galt av sted det selvfølgelig. Jeg har jobbet på coop obs og der satt vi sammen endel møbler så jeg er ikke førstegangs heller.. Tegningene til Jysk på Amari skjenk er veldig dårlig, når en kommer til å sette på topp-platen så er det veldig vanskelig å se at man skal snu møbelet. Tidligere i instruksjonen så står det når man skal vende delene, men plutselig så gjør det ikke det. Man skal ikke være nødt til å leke "finn fem feil" når man setter sammen noe. Kvaliteten er også veldig skuffende, de burde heve både kvalitet og pris istedet for å selge de greiene der. Det er også viktig å tenke på at jysk IKKE selger reservedeler, så om en del går i stykker så er hele møbelet bare å kaste. Det være seg tynne finèr plater eller skruer som ikke passer eller er i orden ved levering. Ikea er laaangt bedre i kvalitet å det sier vel sitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986438-m%C3%B8bler-fra-jyskd%C3%A5rlig/page/2/#findComment-146316583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå