Gå til innhold

Møbler fra jysk....dårlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Vi kjøpte spisebord og stoler derfra, skulle bare ha noe midlertidig. Fikk først hjem et bord som vi sendte tilbake igjen med en gang, masse hakk og flekker og greier. Nytt bord, ikke noe bedre...over tusen kroner i avslag (stolene var også veldig stygge), og vi godtok det. Skulle som sagt bare ha noe midlertidig, men man kan i det minste forvente at møblene er hele når de kommer rett fra butikken. Bordet flasser maling/lakk, så det er ikke noe jeg kommer til å kjøpe flere ganger for å si det slik.

Gjest Sekretøsa

Vi har sjenk og spisestue derifra. Hatt det i snart 5 år, og det er ikke noe problem. Har skrudd til et par skruer på noen stoler et par ganger, men det er jo ikke allverden.

Ungene har senger derifra, og jeg kjøpte seng der en gang jeg hadde lenge. Kasta den av andre årsaker enn kvalitet.

Annonse

Kjøpte en skjenk for ca et og et halvt år siden, og sto her en dag med døra i hånda, hehe! Kjøpte der for den var veldig lik en annen som de hadde på skeidar, men for 1000 kroner istedenfor 3000 kroner. Ville nok ha kjøpt den fra skeidar, for materialet denne fra jysk er bygget av er veldig dårlig, grovsponet plate som er vanskelig å skru døren fast i igjen.. men har andre produkter fra jysk som er helt ok! ikke verdens beste, men grei nok for prisen man betaler

Vi kjøpte en paviljong der i sommer. Og det er et utemøbel, men den begynte å ruste etter tre dager ute!!!! Og bytte den??? Nei, de gjorde seg så vrange de bare kunne. Så vi orka ikke mase mer med det. ALDRI MER!! Blir irritert bare jeg kjører forbi butikken.

Annonse

Jeg har eikemøbler fra jysk, blytunge men solide syns jeg. Hatt de i 4 år nå ca.

Ikke opplevd hverken feil eller mangler. Men vet de har byttet eikeserie ørti ganger etter den jeg har, så jeg vil ikke gå god for den de har nå. Men som sagt, min er jeg fornøyd med :)

Vet det er ei her inne som jobber på jysk, kanskje ho ser tråden å kan komme med noen innspill til deg :)

Småmøbler og andre ting syns jeg er så som så, og kjøper heller ikea om jeg vil ha noe rimelig.

Jeg kjøpte en kontorpult der for noen år siden. Jeg kunne nok lagd en mer robust pult selv med litt avispapir, tapetlim og en ballong....

Fantastisk plan.. Jeg vil gjerne se bilde av det ferdige resultatet:)

Jeg har noen utrolig vaklevorne skap i kjelleren, som ble kjøpt p.g.a. prisen og er der ennå fordi de ikke har ramlet helt sammen...

Jeg kjøpte en kontorpult der for noen år siden. Jeg kunne nok lagd en mer robust pult selv med litt avispapir, tapetlim og en ballong....

Fantastisk plan.. Jeg vil gjerne se bilde av det ferdige resultatet:)

Jeg har noen utrolig vaklevorne skap i kjelleren, som ble kjøpt p.g.a. prisen og er der ennå fordi de ikke har ramlet helt sammen...

Hehe, tror nok en snøball skal smelte et visst sted før jeg gjennomfører det prosjektet:).

Har vært å kjøpt Denver skjenk idag og plages så med å montere dritten :/ har gitt opp og lar samboeren ta seg av resten når han kommer hjem. Skulle egentlig overraske han med "ny" stue. Istedet får han en rotete stue.

Så nå sitter jeg i sofaen og ser på katastrofe prosjektet mitt og dypper nesa langt ned i fifty shades boka istedet :)

Vi kjøpte en paviljong der i sommer. Og det er et utemøbel, men den begynte å ruste etter tre dager ute!!!! Og bytte den??? Nei, de gjorde seg så vrange de bare kunne. Så vi orka ikke mase mer med det. ALDRI MER!! Blir irritert bare jeg kjører forbi butikken.

p

Opplevde akkurat det samme i sommer vi og! Rusta kom hos oss etter bare 1 dag, og makan til dårlig kundeservice har jeg aldri opplevd.. Aldri mer!

Mamma kjøpte utemøbler på Jysk. Etter 1 uke så hadde stolene rustet. Hun klaget og fikk til svar at de tålte ikke å bli våte. Den ansatte ble skikklig gretten og uhøflig når mamma påpekte at stolene var utemøbler og må da tåle å stå ute om sommeren. Den ansatte sa de måtte tas inn om kvelden og når det regnet, hvis hun var så nøye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...