Gå til innhold

Noen som kan svare på et par spm om syklus...? Og mulig kort lutealfase?

Anbefalte innlegg

Hei!

Før var jeg alltid helt stabil på 28-dagers sykluser. Siste jeg ble gravid testet jeg ikke for EL, men la inn aksjer rundt den 14 dagen. Nå som vi prøver på nr to har jeg testet for el. Har hatt litt ustabile sykluser, men de er oftest 28-30 dager. Det som er rart er at jeg tester pos for el så sent! Ser at andre skriver at det alltid er 14 dager mellom EL og mens, slik er det ikke her hvis man skal stole på el-tester. Denne syklusen testet jeg positivt dag 17 i sylkus, så da kom vel el på dag 18 eller 19. Likevel kommer altså TR på dag 28.. Er det dette som kalles kort lutealfase? Er det derfor jeg ikke blir gravid tro? Og hvordan behandles det, noen som vet?

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt lengre sykluser enn 28 dager - 31-32 dager.

Jeg skulle egentlig begynne å teste eggløsningene mine for å se når disse kom (hadde mistet ett par ganger). Og jeg har stort sett alltid blitt gravid sånn ca midt i MIN syklus....Men med førstemann, så hadde jeg ei eggløsning 14 dager senere enn normalt..!!!!!

Helt utrolig - det skulle ikke være mulig å bli gravid i den pp siden jeg var bortreist når jeg skulle hatt eggløsning.....

Men uuuuuuuuuups....så ble jeg likevel gravid og den spiren satt i 9 måneder.....

Men hvis det stadig vekk er forsinkelser i el, så ville jeg ha snakket med en gynekolog....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...