Gå til innhold

Strømpebukse uten tå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord om ikke så lenge og har lyst til å ha på meg noen superfine, høyhælte sko med åpen tå. Jeg vil gjerne ha på meg strømpebukse i hudfarge, for kjolen er litt for kort til at jeg synes det er greit å gå uten, men det ser jo bare helt fjernt ut med størmpebukse i sånne sko. Finnes det strømpebukser uten tå?

Skrevet

mener du strømpebukse med hull til tåen? nei det tviler jeg sterkt på at finnes.. men du kan jo evnt kjøpe en hudfarget en som ikke har det ekstra tykke feltet ved tærne, bare en søm, og den kan du da ha under tærne. tviler på at noen ser og/eller bryr seg om det ;)

Skrevet

Ikke som jeg vet, men det hadde vært Kjekt om noen kunne funnet opp:)

Kjøp en strømpebukse, klipp hull selv, og for unngå at den skal rakne tar du litt gjennomsiktig neglelakk der du har klippet:)

Skrevet

Vil det ikke se rart ut med strømpebukse og bar tå?? Hadde stusset veldig hvis jeg hadde sett det...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Om u har svart strømpebukse og hudfarget tå blir det enda stygt uansett.

Om du skal ha hudfargete strømper finnes det slike uten noen søm eller merker på tåen, tå vennlig med andre ord.

Om du absolutt vil ha svarte strømper med hudfarget tå, så klipper du hull i tåen i strømpebuksen bare et lite. Så tar du å pendler på masse gjennomsiktig neglelakk rundt så den ikke rakner seg opp :)

Skrevet

Om du skal ha hudfargete strømper finnes det slike uten noen søm eller merker på tåen, tå vennlig med andre ord.

Om du absolutt vil ha svarte strømper med hudfarget tå, så klipper du hull i tåen i strømpebuksen bare et lite. Så tar du å pendler på masse gjennomsiktig neglelakk rundt så den ikke rakner seg opp :)

Nå skriver jo HI ganske tydelig at hun skal ha hudfarget strømpebukse på da, hvor får du den svarte strømpebuksa fra?

Man kan kjøpe strømpebukser uten den forsterkningen på tåa, så da ser det ut som du er barbent - hvertfall på litt avstand ;)

Skrevet

Vil det ikke se rart ut med strømpebukse og bar tå?? Hadde stusset veldig hvis jeg hadde sett det...

Jeg skal ha hudfarget strømbukse og skoene har et felt rundt ankelen, så man vil ikke kunne se hvor strømpebuksa stopper.

HI

Skrevet

Jeg skal ha hudfarget strømbukse og skoene har et felt rundt ankelen, så man vil ikke kunne se hvor strømpebuksa stopper.

HI

Men som regel ser man jo at det er en strømpebukse og ikke bar hud selv om den er hudfarget.

Forstår problemet, altså :) Grublet akkurat på det samme selv, for jeg liker ikke den strømpetåa. Men jeg klarer bare ikke å se at alternativet er bedre :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Nå skriver jo HI ganske tydelig at hun skal ha hudfarget strømpebukse på da, hvor får du den svarte strømpebuksa fra?

Man kan kjøpe strømpebukser uten den forsterkningen på tåa, så da ser det ut som du er barbent - hvertfall på litt avstand ;)

Men så bra da er jo problemet løst! Jeg så ikke det jeg nemlig. Men da blir du sikkert ledig om hi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...