Gå til innhold

Uke 33

jomfru1964

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk enda noe uvirkelig for meg.Jeg skvetter litt når jeg ser ned på den flotte magen min!Tenk at jeg blir 5 barns mor om 6-7 uker!Blir fulgt fantastisk godt opp på SUS,og jeg får ultralyd hver mnd. inkl et par 3D bilder.Ser at han begynner å bli rund i kinnene,gjesper,putter fingrene i munnen,smatter og drikker,deilig! Gleder meg så veldig til å treffe han.Finne ut hvem han er,ligner han noen av søskenene,blir han utadvendt,livlig eller forsiktig og sjenert? Vi skal ihvertfall skjemme han bort med kjærlighet.

Formen er denne gangen ok,mye pga at jeg jobber bare 20%.Har vonde kynnere med en gang jeg beveger meg,så ting går i sakte tempo for tiden.Bekkenet er snilt ,har heller ikke mye ødem denne gangen.Sover godt nå,sannsynligvis for han ligger så høyt enda.Så alt i alt,så er dette mitt beste svangerskap.Helt utrolig med tanke på at jeg er 48 år.Var 24 år første gang.

Datteren min på 16 år,har en nedtellingsplan på Iphonen,og oppdaterer meg daglig om hvor mange dager til vi må vente på årets største overraskelse :-)) Det blir en helt spesiell jul i år!

Fortsetter under...

Det er så koselig å høre det går bra med deg!! Jeg husker første innlegget ditt så godt. ønsker deg og familien din lykke til med det store underet dere får oppleve snart. Du har mye å glede deg til, det er så moro å bli kjent med det nye mennesket.

Hei! Ja satte utrolig stor pris på gode ord fra deg og flere.Var en svært forvirrende tid,med tusen tanker og bekymringer! Og nå har roen falt over oss,og ro og glede dominerer:-)) Takk.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Elsker sønnen min

Supert å høre at alt går så bra! Husker godt innlegget ditt etter at du hadde funnet ut at du var gravid! (Jeg har endret brukernavn) Jeg er også i moden alder, har en liten gutt og ønsker et/flere barn til :-) Tror og håper jeg får det til. Og det du forteller gir jo håp :-) Jeg håper du forteller oss videre hvordan det går!

Supert å høre at alt går så bra! Husker godt innlegget ditt etter at du hadde funnet ut at du var gravid! (Jeg har endret brukernavn) Jeg er også i moden alder, har en liten gutt og ønsker et/flere barn til :-) Tror og håper jeg får det til. Og det du forteller gir jo håp :-) Jeg håper du forteller oss videre hvordan det går!

Ja jeg er veldig heldig.En hører så mye negativt pga høy alder,men dette er faktisk mitt beste svangerskap! Og jeg gleder meg så veldig til å møte gutten!! Klart at jeg gir lyd fra meg videre:-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...