Legekjærringa Skrevet 2. november 2012 #1 Del Skrevet 2. november 2012 Forrige gang jeg ble gravid så søkte jeg BIM etter å ha funnet ut at jeg var gravid.... nå søkte jeg opp siden FøR jeg er gravid. Må si jeg er mektig imponert over avansert statistikk og logistikk som foregår her for å prøve å bli gravid og jeg må le litt.... MEN jeg henger meg jo på denne verden her inne og det er kjempekoselig å følge andre som prøver og gjøre noe "aktiv" mens man venter. For det er jo nervepirrende og slitsomt å vente på et smileansikt eller en ekstra strek på pinnen. Lage barn har blitt litt mer enn å "legge inn aksjer".... og mannen min er til og med opptatt av dette - så jeg fikk beskjed om å ikke reise meg opp fra senga i går natt (alle monner drar sa han og ingenting må gå til spille) Håper alle ikke trenger å vente så lenge på positivt svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986378-hvis-jeg-tar-et-skritt-tilbake-og-observerer-s%C3%A5-m%C3%A5-jeg-le-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå