Gå til innhold

Nedtur etter UL idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde gledet meg til å telle egg på UL idag men det var lite oppløftende. Kun fire på venstre side, og de to største var på 14,6 :( Høyre side var det kun to små . Hadde planlagt uttak på Maigaard på mandag, men ser heller ut som det blir mer stikking og senere avreise. hvis det i det hele tatt blir noe da. Litt negativher nå kjenner jeg, men godt å få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gått lenge på sprøyter da?

Skrevet

Har du gått lenge på sprøyter da?

Jeg har tatt ni sprøyer à 300 IE Menopur. Ser nå av epikrisen fra forrige forsøk så tok jeg to sprøyter ekstra før uttak. Samme dosen.

Vet ikke hvor mye folliklene vokser i døgnet???

Jeg bør kanskje ikke gi opp ennå...Men fire + 2 var jo ikke veldig mange da syntes jeg. Men ser jo her inne at flere er på både to og tre og fire UL før der er klare!

Skrevet

Var noen som sa til meg her inne at i naturlig syklus så vokser eggene 1,5 mm per dag ca, så da vokser de jo mer med stimulering:)

Jeg var på ul 4 ganger før sist uttak jeg så.. Du må bare smøre deg med tålmodighet! :)

Skrevet

Var noen som sa til meg her inne at i naturlig syklus så vokser eggene 1,5 mm per dag ca, så da vokser de jo mer med stimulering:)

Jeg var på ul 4 ganger før sist uttak jeg så.. Du må bare smøre deg med tålmodighet! :)

Takk for svar Tussi. Jeg jeg er ikke bortskjemt med tålmodighet nei! Også er det litt med logistikken. Båtbilletter, hotell osv i Danmark. Men krysser fingre og tær og alt som er så har det bare å gå veien denne gangen !!!!
Skrevet

Håper d går bra, masse lykke til videre:)

Skrevet

jeg var på flere ul før uttak, økte dosene også, du må vel gå litt lengre på sprøyter. ?

skal ikke se bort ifra at de finner flere egg ved uttak, masse lykke til

Skrevet

Takk for svar Tussi. Jeg jeg er ikke bortskjemt med tålmodighet nei! Også er det litt med logistikken. Båtbilletter, hotell osv i Danmark. Men krysser fingre og tær og alt som er så har det bare å gå veien denne gangen !!!!

Ser den! Har selv 5 timers kjøretur til st.olavs så. Men det er i norge iallefall;-)

Det blir nok mange friske egg etterhvert skal du se:-)

Skrevet

Fort å tenke negativt i denne prosessen kjenner jeg... Var egentlig veldig positiv denne gangen, men fy så fort det kan snu. UL imorgen 11.30 så får vi se da. Da blir det Menopur jakt siden jeg er tom, og det er vanskelig å få tak i i her i Tønsberg.

Skrevet

De har menopur alltid på apoteket i porsgrunn, siden fert.klinikken ligger der.

Skrevet

De har menopur alltid på apoteket i porsgrunn, siden fert.klinikken ligger der.

Ble to dager til på Menopur. Fikk tak i 75 IE her, så bare ganger litt. Eggløsningssprøyte onsdag og uttak fredag på Maigaard :) Seks egg bare, men gullegget ligger forhåpentligvis der :)

Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...