Frk.Babyklar Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Herregud, jeg er så himla treg i magen. Nå har jeg ikke fått ut noe siden mandag, og jeg føler meg helt full i magen, oppblåst og kvalm. Har tatt laktulose i går og i dag, spist activia, linfrø og kiwi samt drukket masse vann. Noen som har noen andre forslag? Må snart få ut noe nå, ellers tror jeg at jeg sprekker...
IdaPingPong Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Spis svisker.. Det skal få fart i systemet.. Jeg spiste det før jeg la meg her om dagen, og magen fikk tømt seg om morningen etter...
BulleDulle Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Svisker er bra, sammen med en kopp sterk kaffe og litt bevegelse/husarbeid etterpå;-)
Lykkeligmed2 Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Spise fiberrik mat sa legen til meg, samt rosiner og svisker. Også kunne jeg kjøpe noe middel på apoteket siden ikke noe har kommet ut på ei uke. Man kunne også gå på helsekost, skulle være forsiktig med naturmedisin, men de har f.eks fibertabeletter og slikt som kunne fungere. Også var bevegelse bra.
Lykkeligmed2 Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Forresten, legen sa også at jeg skulle slutte å ta jern. Og i den Gravid fra Lifecare (eller noe sånt), er det jern i vitamintabeletten. Så jeg skal bytte ut den med vanlig folat. Håper at det også hjelper litt på magen
☆chiquita☆ Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Svisker og drikk masse vann. Det er motsatt effekt av både lindre og fiber visst man ikke får i seg nok vann. Jeg er også utrolig treg i magen, men svisker funker BRA!!!!
HH80 Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 HVis du tar laxoberaldråper i duphalacen? Hvis det er ok for gravide da ? Det må du spørre om på apoteket Laxodråper og duphalac virker på to ulike måter. Den ene bløtgjør avføring og den andre stimulerer tarmperistaltikken( bevegelse i tarmene som klemmer avfølring videre i systemet) Derfor utfyller dehverandre og vil ha bedre effekt sammen enn hver for seg
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Venninna mi hadde fulstendig forstoppelse da hun ble gravid, lå på gulvet å vrei seg i smerter stakars..Laga ho en stort glass med noe drikke med Malt i, det funka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå