Gå til innhold

Phu.....positiv test etter mange nedturer........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ett lite lysglimt, måtte bare vare.... Har ei datter på 16 mndr etter ivf, Har vært i gamet i 12 år. Ønsket oss sØsken til snuppa og gleden var stor da vi i sommer ble gravide etter fryseforsØk. Men dette sv.skapet ble ikke langvarig, endet i SA uke 9. og sorgen var stor. Hatt 5 aborter tidligere men denne var tung å svelge. Bestemte oss raskt for ett nytt forsØk, Og jamen lyste ikke testen positiv i dag tidlig. TØr ikke slippe jubelen lØs for vet at ting kan skje, Men gleder oss over at vi nå er gravide. Jeg har også denne gangen brukt kvantemedisin i forkant og har tro på den. noe andre også kan prØve:)

jeg har Gonal F 450 IE og 2 stk Orgalutran som jeg ikke har bruk for, så hvis noen vil kjØpe så si ifra til meg.

Jeg Ønsker alle her inne masse lykke til og ikke gi opp. det er vi ett levende bevis på.

Klem sunsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye! Det er en deilig belønning med positiv test etter å ha slitt så lenge!

Lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer med positiv test! Så heldig du har vært med å bli gravid igjen. Denne gangen skal det gå fint skal du se. Du må holde motet oppe for det er håp der fremme. Du har lykkes før og er nå så heldig å ha en liten lykkestjerne på 16 måneder! Gratulerer til det også.

Er interresert i å kjøpe Orgalutranen og Gonal F. Send gjerne en personlig melding om prisen du har du tenkt deg?

Gratulerer igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...