Gå til innhold

Med fare for å jinxe meg selv...

Anbefalte innlegg

Igår hadde jeg noen murretak gjennom hele dagen, og igår kveld/natt var de litt binders, men ikke oftere. Våkna masse av det i natt. Nå er det enda litt mere - sånn at jeg ikke helt orker å herje med treåringen som er hjemme fra bhg. Kanskje kanskje kommer minstemus snart og jeg er så spent!!! Er i uke 40 og hodet er festa, så nå ett det på tide ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986339-med-fare-for-%C3%A5-jinxe-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Ja håper det :) Fortsatt vondt, og begynt å fryse noe veldig..mest lyst til å legge meg men samtidig vil jeg opp og gå og få det igang hehe...blir godt å få hjelp til unga etterpå iallefall!!

Så morro! Du er nok i gang da!

Ang frysing, vær på vakt. Ei venninne gikk å hutra og frøys i noen dager (Uten annet vondt da)

Og tredje dagen så våknet hun av plutselige rier. 1 time etterpå var babyen ute!

Jm forklarte da at frysing og sjelving kan være en del av åpningsprosessen....

Hun her rakk sykehuset akkurat, heldigvis. :)

Masse lykke til!

Jeg føler selv jeg venter på verdens flotteste gave, og ikke vet jeg når den kommer. Bare at den kommer innen 3 uker :)

Føler meg så heldig!!

Hm, det har jeg ikke hørt om før :) Gått mer over til å være kald og varm om hverandre nå. Dette tar nok tid, men et eller annet er helt klart på gang. Håper å få sove godt i natt, og så kan det ta seg opp i mårra igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...