Gå til innhold

En uke igjen så flytter jeg til 3. Trimester

Anbefalte innlegg

Tida går så fort :). Da har jeg bare 12 uker igjen :) Nå er jeg 13 uker igjen :). Har gått så utrolig fort,kan ikke vente til lille gutt ligger i armene mine :), Er det flere som flytter over løpa neste uke? :)

Endret av snartmamma2013

Fortsetter under...

Har termin 1. februar. Er 28+0 på onsdag tror jeg. Det er vel da man flytter over?

Ja :-) men jeg bytter uke på torsdager og da du har termin 2 dager før meg ville jeg tro at du går over i 3.trimester på tirsdag, at det er da du bytter uke :-) uansett er dette vår siste uke her inne på 2.trimester, så rart!;-)

Okei, så da er jeg 28+0 på tirsdag altså. Litt vanskelig å følge med synes jeg. Lege og jordmor bruker den dreieskiva, BIM har sin kalkulator, også ble jeg flytta på ordinær ul.. Men takk for at du passe på:)

Ja, rart med siste uka her! Men skal bli godt å gå over til siste etappen!

Annonse

Okei, så da er jeg 28+0 på tirsdag altså. Litt vanskelig å følge med synes jeg. Lege og jordmor bruker den dreieskiva, BIM har sin kalkulator, også ble jeg flytta på ordinær ul.. Men takk for at du passe på:)

Ja, rart med siste uka her! Men skal bli godt å gå over til siste etappen!

Er gravid med nr4 og går i surr med det der med uker og dager, men var nettopp hos jm som fortalte meg at jeg bytter uke på torsdager :-)

Ja, tiden har gått kjempefort!:-P "snart" er babyen her ;-)

er ikke det følge babyverden :) men vet ikke hva som stemmer jeg :)

Vel jeg er det ifølge min jordmor og etter ultralyd så stoler mer på det enn babyverden og bim :-) regner med det er likt for deg ettersom vi har termin samme dag :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...