Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får bare ikke nudler ut av hodet. Flate, runde, tykke, tynne. Kjøpte fire varianter i dag fra asiatisk butikk. Tråler oppskrifter, klarer nesten ikke vente til neste gang jeg blir sulten. Det må være noe med konsistensen.

Dessuten svak for syrlige, friske drikker. Eplejuice blandet med rød fruktsaft + masse skiver appelsin. Jeg er i himmelen! Hva digger dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986294-hva-har-du-dilla-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen var det sitroner. ÅÅÅÅ, sÅ godt det var! Jeg spiste og spiste og spiste... Men sÅ gikk dette over, og jeg hadde en deilig, rolig, mindre fanatisk periode... Men poff! KJEKS! Mmmmm.... Og selvfølgelig varm melk med honning. (jeg hater vanligvis kjeks, det er noe av det ekleste jeg tar i munnen fordi det er tørt, smulete, og vel, jeg bare liker det ikke vanligvis).

Ellers hadde jeg en virkelig intens dag med kanelboller.... :)

Annonse

Jeg får plutselig dilla på det jeg spiser/ser stå på bordet :P skummelt! I helga var det flatbrød, i går var det godt & blandet.

Jeg har det litt på samme måten, mei87, har jeg sett noe eller tenkt på noe spesiell mat, så får jeg det ikke ut av hodet. Tennene løper i vann. Jeg blir som en unge, vil og må ha det... Barnslig og herlig - og forbigående.

Annonse

Kaffelatte av alle ting. For 3 u siden klarte jeg ikke lukta. Uke 14 nå og helt hekta..

Ja endelig orker jeg også kaffe latte, jeg orket ikke synet, lukten eller tanken på dette mellom uke 7-12, men så, gradvis, ble det både "nødvendig" og godt. Kaffe gjør susen når magen ikke virker helt som den skal. Deilig å kose seg med!

her sitter jeg å har lyst på lammelår av alle ting ;) hatt det i flere uker nå :)

ellers er det frukt og grønt, kylling,saft ,knekkebrød med nugatti og MELK !

Knekkebrød med nugatti, ja det fikk jeg lyst på. Heldigvis har vi det ikke i hus :) Nam nam.

Jeg får plutselig dilla på det jeg spiser/ser stå på bordet :P skummelt! I helga var det flatbrød, i går var det godt & blandet.

Jeg har det litt på samme måten, mei87, har jeg sett noe eller tenkt på noe spesiell mat, så får jeg det ikke ut av hodet. Tennene løper i vann. Jeg blir som en unge, vil og må ha det... Barnslig og herlig - og forbigående.

Sånn har jeg det også! Ei venninne hadde laget eggesalat og da måtte jeg hjem å lage det og spise. Snakket om fårikål og jeg reiste rett til butikken for å kjøpe kål og kjøtt. En kollega hadde roastbeef på nista, og jeg måtte bare ha en skive da jeg kom hjem(selvom jeg vet jeg egentlig ikke skal spise det) Har mange flere eksempler:))

Er i uke 21 og tror ikke jeg har no særlig dilla ennå. Men jeg syns brødmat er veldig godt nå. Kan kose meg med tre skiver brød og et stooooort glass melk med o'boy. Ikke ferdigkjøpt sjokolademelk, må røre det ut selv ;-)

Men jeg har funnet ut at å spise blant annet banan eller appelsin ikke er særlig lurt. Aldri reagert på det før, men nå blir tunga vond, øm, nummen og rar.

is is og mere is :-) saftis og brain coler!!kan spise maange til dagen, tørr nesten ikke se på de som jobber på det eneste stedet de selger brain coler her,tror sikker ikke jeg er helt god som kjøper det opptil 2 ganger om dagen :-! klarer bare ikke styre meg :-)

is is og mere is :-) saftis og brain coler!!kan spise maange til dagen, tørr nesten ikke se på de som jobber på det eneste stedet de selger brain coler her,tror sikker ikke jeg er helt god som kjøper det opptil 2 ganger om dagen :-! klarer bare ikke styre meg :-)

Slik var jeg med første. spiste nesten en pakke lolipop om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...