Gå til innhold

Kjipt å gi bilder av barna i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat vært hos fotograf med babyen. Vurderer å gi enten forstørrelse i ramme eller på lerret til besteforeldre i julegave. Er dette litt kjipt?

Skrevet

Nei, de blir sikkert kjempefornøyde :)

Skrevet

Kjempefin julegave både til besteforeldre, tanter og onkler synes jeg :) Hvis ikke er de litt rare ;)

Skrevet

Det håper jeg ikke, for det har de fått av alle ungene i tur og orden her ;)

Kan være greit å tenke på at det etterhvert er mange som skal opp på skryteveggen slik at dere ikke bestiller for store bilder.

Skrevet

Kjempefin julegave både til besteforeldre, tanter og onkler synes jeg smile.png Hvis ikke er de litt rare wink.png

Kanskje litt drøyt med lerret/store innramminger til tanter/onkler, særlig dersom de har flere barn selv og mange nieser/nevøer.

Skrevet

Akkurat vært hos fotograf med babyen. Vurderer å gi enten forstørrelse i ramme eller på lerret til besteforeldre i julegave. Er dette litt kjipt?

Du må se besteforeldrene an. Noen liker bilder av barnebarn/familie på veggen, andre ikke.

Skrevet

Jeg er tante, og jeg fikk bildekalender av min nevø og min niese (2 og 4 år). Det var flotte bilder og slikt, men å ha de klistret på kjøkkenveggen i et helt år? Neeeh.... Jeg har selvfølgelig hengt den på kjøkkenveggen her, jeg er jo glad i dem og vil ikke at de skal tro jeg ikke satte pris på kalenderen, men det blir litt... mye...? Jeg ELSER derimot å få ting de lager! åååå, så moro det er! Men med en baby blir det annerledes, og til besteforeldre tror jeg det er en SUPER gave! Dessuten skal du jo bare gi bilder, ikke en kalender! Men kanskje det holder med ett bilde i forstørret format og i ramme/på lerret? Eller to. Ellers kan det jo fort bli vanskelig å vite hvor man skal plassere bildene... Spesielt med tanke på om de får flere barnebarn etterhvert! Det vil bli mange bilder.

Skrevet

Et lite bilde (maks 10x15) til besteforeldre kan være ok, men ikke store bilder.

De fleste andre kan nok styre seg for babybilder.

Skrevet

Jeg synes det er kjempestas å få bilde av tantebarna jeg :) Men har ikke veggen klistret full av bilder da, bytter ut etterhvert som jeg får de :)

Skrevet

Jeg er selv tante, og på ønskelisten min i fjor skrev jeg ned bilder av mine fine nieser og nevø :) NYDELIG gave!

Skrevet

Alle tanter og besteforeldre jeg kjenner elsker å få innrammede bilder av gullungene i gave :) Kjør på :)

Skrevet

Alle tanter og besteforeldre jeg kjenner elsker å få innrammede bilder av gullungene i gave smile.png Kjør på smile.png

Ingen tanter jeg kjenner blir glad for innrammede bilder av tantebarn, men vi tør ikke si det høyt.

Skrevet

Hvis besteforeldrene har barnebarn fra før, så ville jeg ha bestilt i samme str og kvalitet som det de allerede har. Det blir litt kleint om de har tre barnebarn i glass og ramme str 20x25 og så kommer dere med et lerret i plakatstørrelse.

Som tante til 13, så skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke er veldig begeistret for bilder av nevøer og nieser. De eneste barna som henger på veggen i huset her er våre egne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...