bamby Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Elida Mathea Bella Tiana Elida Bella ??? Veldig åpen for andre forslag og, men liker originale, noe feminine navn
Wilhemina Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 1. Elida Mathea 2.Elida Bella 3.Bella Tiana
Februargullet2013 Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Elida er utrolig skjønt Bella også . men liker egentlig begge navnene alene ,men Elida Mathea er vel finest, hvis du skal ha dobbel navn . Til Bella synes jeg Marie,Sofie og Josefine passer bedre
Andreaa Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Elida er kjempefint!! Et av de fineste jentenavnene jeg vet om. Min rangering. 1. Elida Mathea - finest! 2. Elida Bella - Men jeg er ikke så glad i Bella. 3. Bella Tiana - Jeg liker ingen av disse navnene, og på Tiana tenker jeg bare på Triana Iglesias, og det er for min del ikke en god assosiasjon. andre forslag. Elida Mathea Elida Olea Elida Lovise Elida Margrete
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Elida uten mellomnavn Elida Bella De andre var uaktuelle i mine ører. Bella Tiana høres bare ut som en amerikansk realitydeltaker med silikon i puppene, beklager. Elida Mathea kunne ha vært aktuelt, hadde det ikke vært for at Mathea, Thea, Dorothea og alt som slutter på -ea har vært poppis i 6-7 år nå, og jeg har utvikla allergi mot dem.
Suebird Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Noen alternativer : Noelia Alde Silja Milja Freya Evine Noria Celia Symra Tindre Tindra Isolde Isobel Felicia Elvira Evelina Elanor Nea Aurelia Aurelie Lova Eloise Alvira Alvine Leonora Julietta Timea
Mushu Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Bella Tiana var knall fint, Tiana syntes eg virkelig var nydelig. Syntes Bella Elida har ein finere klang en Elida Bella. Kva med Elida Tiana eller Tiana Elida? Syntes Tiana og Elida iallefall var dei finaste navnene. Bella er og nydelig, men det minner litt om twilight. Knall fine og kreative navn iallefall=)
Cornelianelia Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Ville strøket Tiana fra lista. De andre er greie.
Giss Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Liker best Elida Mathea. Andre forslag til inspirasjon: Anora Elise Asta Estelle Iris Alette
bamby Skrevet 6. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2012 Ville strøket Tiana fra lista. De andre er greie. Enig med deg, gjorde det!
bamby Skrevet 6. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2012 Elida uten mellomnavn Elida Bella De andre var uaktuelle i mine ører. Bella Tiana høres bare ut som en amerikansk realitydeltaker med silikon i puppene, beklager. Elida Mathea kunne ha vært aktuelt, hadde det ikke vært for at Mathea, Thea, Dorothea og alt som slutter på -ea har vært poppis i 6-7 år nå, og jeg har utvikla allergi mot dem. Er og allergisk for oppbrukte navn, men Mathea er ikke utbredt her! Men liker bedre Elida Bella om dagen, og det gjør iallfall storesøster
Navn Skrevet 8. november 2012 #15 Skrevet 8. november 2012 Elida Sofie? Liker ikke så godt når begge navnene slutter på a..
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 8. november 2012 #16 Skrevet 8. november 2012 Elida og Mathea er to fine navn, spesielt Mathea, men sammen synes jeg de blir litt tunge. Elida Bella synes jeg også blir tungt, da ville jeg heller brukt Bella Elida. Men hva med Bella Mathea? Det synes jeg klang ganske fint
Lady lovely locks Skrevet 15. november 2012 #18 Skrevet 15. november 2012 Jeg som du liker orginale og feminine navn, men jeg er ikke glad i dobbeltnavn, og dette ble aldeles for mye i mine ører. Alle navnene er i grunn fine hver for seg. Men jeg ville valgt bare et navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå