Gå til innhold

Tynn utflod eller fostervann?

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere dager hatt dette og trusa er våt, men ikke veldig veldig.men den er våt igjennom ikke noe som legger seg i trusa liksom.jeg kom ut av dusjen i går og hadde tørket meg. Etter ca 5 min rant det noe nedover beina mine. Men det kom ikke noe særlig mer. Det lukter heller ingen ting..men er nesten litt irriterendes å være våt i trusa hele tiden. Kan man lekke sånn litt etter litt eller er det bare tynn utflod og er det Evt vanlig??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986252-tynn-utflod-eller-fostervann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hodet er langt nede i bekkenet kan vannet gå litt og litt. Prøv å legg deg helt flatt og host kraftig(tips fra Jordmor ) da vil det komme mer ettersom hodet vil flytte litt på seg. Uansett ta på deg bind i natt og ta det med til føden i morgen dersom det har kommet noe, da vil de sjekke bindet å se om D er fostervann :) skal sies jeg er mye våt nå jeg og men kjenner igjen fra sist at det er tynn utflod.

Endret av lillebie på`n igjen

Jeg har i flere dager hatt dette og trusa er våt, men ikke veldig veldig.men den er våt igjennom ikke noe som legger seg i trusa liksom.jeg kom ut av dusjen i går og hadde tørket meg. Etter ca 5 min rant det noe nedover beina mine. Men det kom ikke noe særlig mer. Det lukter heller ingen ting..men er nesten litt irriterendes å være våt i trusa hele tiden. Kan man lekke sånn litt etter litt eller er det bare tynn utflod og er det Evt vanlig??

Jeg har det likt, men føles som om i mitt tilfelle er det mer og mer utflod på en måte, men den er litt grønnlig, men ikke sf altså. Men leste et sted at det e normalt med mer utflod..men hadde en periode der jeg følte jeg tisset på meg ofte, men det sa jm var fordi baby presser så på blæren. Men det de sikkert sier på føden, var å ta på deg et bind, og se hvor mye veske så egentlig samles opp. Men jeg hadde ringt føden, jeg er ingen ekspert altså, men lurt å ta på bind , så vurderer de :)

Takk for tips:) syntes det er rart at det skal være så vått hele tiden..vet jo om økt utflod sent i svangerskapet,men dette er jo så tynt..også renning nedover beina..hmmm.. Også utfolder lukter litt mens dette lukter ingenting,men kan det komme både utflod og vann om hverandre?

Leste om ei som lakk til det nesten ikke var mer fostervann igjen og barnet kunne ha blitt skadet/ dødd men dette er det vel liten sjans for..

Annonse

Takk for tips:) syntes det er rart at det skal være så vått hele tiden..vet jo om økt utflod sent i svangerskapet,men dette er jo så tynt..også renning nedover beina..hmmm.. Også utfolder lukter litt mens dette lukter ingenting,men kan det komme både utflod og vann om hverandre?

Leste om ei som lakk til det nesten ikke var mer fostervann igjen og barnet kunne ha blitt skadet/ dødd men dette er det vel liten sjans for..

Det er helt sant, derfor bør du ringe, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...