Gå til innhold

It`s ALIVE! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Har vært litt bekymret pga blødninger tidlig i svangerskapet. Noen uker siden sist nå. Men nå hørte jeg akkurat hjerteslag ved hjelp av Doppleren min :D

Ah, da kan jeg slappe litt mer av frem til tidlig UL neste fredag :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Så bra!!! :) Det er betryggende kan jeg tenke meg!

Skrevet

Hvor langt er du åå vei da? Venter i spenning på når jeg kan høre noe.. Er bare 7 uker så det er jo sååå lenge til enda :P

Skrevet

10+6 i dag. Har lest her inne at folk har hørt hjerteslag fra uke 9, så det er ikke sååå lenge til ;)

Skrevet

Hvor får man høre hjerteslag? Ingen som har gitt meg tillbud eller sagt noe om det..

Skrevet

Oi den der så jo helt super genial ut!! En sånn fikk jeg lyst på....

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en slik:

http://www.angelsounds.no/

Så kan du høre de når du vil :)

Hvis man hører noe, hører du tydlig at det er babyens hjerteslag og ikke dine?

Skrevet

Ja, for dine hjerteslag går veldig sakte, mens babyens går dobbelt så fort. Men for enkelte er denne maskinen mer til bekymring enn til glede- bare så du er advart. For dersom babyen ligger vanskelig til kan det være veldig vanskelig å høre (har jeg hørt). Jeg har alltid funnet hjerteslag veldig enkelt og greit ;) Bare smør magen godt med en bodylotion først :)

• 2 uker senere...
Skrevet

For meg var Angelsounds doppleren også helt genial! Masse bekymringer første og andre trimester, og da var den god å ta frem for å få bekreftet at hjertet banket som det skulle. Jeg hadde morkaken på forsiden, men hørte likevel hjertelyden fra uke 11.

Skrevet

Eg fikk inn babyen på doppler 9+1 ca:)

Skrevet

Er det farlig for babyen? Jeg aner ikke, men kanskje det er verdt å få tak i en slik.. Jeg har 4 ma bak meg, så greit å høre babyen i ny og ne :)

Skrevet

Hmm, aldri hørt at det er farlig, så regner ikke med det! Tror ikke de hadde solgt det om det var farlig :) Så jeg stoler på at det er helt trygt! Håper spiren sitter denne gangen, da :)

Skrevet

Angelsounds er iallefall ikke farlig, den har dokumentasjon på trygghet i bruk. I tilfelle hadde den heller ikke vært lovlig å selge i Norge/Europa/USA (og firmaet hadde da vært konkurs for lenge siden....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...