Jeanskin Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Vi fikk vite at det blir gutt på ultralyd i dag Så nå begynner jakten på det perfekte navnet! Storesøstrene heter Frida Emilie og Anna Kristofa. Noen forslag så langt er: Magnus Nils (med mellomnavn) Markus Fredrik Kristian Petter Ikke veldig viktig med dobbeltnavn selv om søstrene har det. Vi liker som dere ser gode, norske navn
Februargullet2013 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Nils Magnus Nils Markus Nils Kristian Nils Petter Nils Fredrik er jo kjempe fine sammen . andre : Nils Henrik Nils Andreas Nils Håkon Nils Emil Nils Mathias Nils Sindre Nils Erik Nils Henry Nils Alexander Nils Christopher Enkelt navn Daniel David Herman Lucas Emil Jonas Colin Patrick Synes Nils er kjempe fint
inimini Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Likte godt Magnus og Fredrik til storesøstrene sine navn! Men syns egentlig at gutten og bør få to navn når de andre to har det:)
*Dubsgirl* Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Rangerer gjerne navnene dine; Frida, Anna og .. 1. Magnus 2. Kristian 3. Fredrik 4. Markus 5. Petter 6. Nils Fine navn alle sammen Nils Kristian? Nils Petter? Nils Magnus? Andre forslag: Oskar Thomas Daniel Andreas Øyvind Henrik Victor Mikkel Adrian Bendik Johan Johannes Martin Nils Johan Nils Martin Nils Mathias Nils Daniel Nils Henrik Nils Jakob Nils Andreas Nils Jørgen Nils Vegard
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Magnus, Markus og Kristian er nydelige navn som jeg synes passer bra sammen med Frida og Anna. Andre forslag som passer bra sammen med jentenavnene: - Peder/Peter (liker det bedre enn Petter) - Erlend - Johan - Vegard - Oskar - Håkon
lallala Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Nils er bare et så herlig navn! :-) Syns det er veldig bra alene, men det passer ganske bra med Nils Kristian og Nils Petter også.
Jeanskin Skrevet 3. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2012 Takk for tilbakemeldinger! Begge jentene er oppkalt, og vil gjerne fortsette med det. Våre bestefedre het: Nils Odd Magnar Petter Emil (utgår pga poppis og at søstera heter Frida Emilie. Min farfar het Nils og min pappa heter Nils-Thore. Jo mer jeg smaker på det, jo mer liker jeg det. Barnefaren hadde en bestefar som betydde mye for ham, som het Magnar Petter. Heldigvis har vi enda god tid på oss.
Cmyk Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Frida, Anna og Ola var det første som slo meg.
SingSing Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Nils er fint og går sammen med veldig mange navn. Hva med noe på en vokal, f.eks. Nils Edvard?
En til, please. Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 Jeg syns Nils står best alene. Fint navn
Vannmann35 Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Hverken Markus, Kristian, Petter eller Magnus norske navn, men greske og latinske. Ut over det, så er er Nils Kristian og Nils Petter fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå