Gå til innhold

Vanskelig å holde på hemmeligheten??

Anbefalte innlegg

De to forrige graviditetne røpet jeg ganske raskt den store hemmeligheten i magen, også på jobb. Jeg ble selvfølgelig bare møtt med lykkeønskninger og glede overalt!

Siden mitt svangerskap nr 2 endte i uke 19, har det vært to tunge år for oss som foreldre, og ikke minst mye "masing" om vi vil prøve på nytt. Etter utallige ærlige svar om at vi ikke var klare for dette, forandret alt seg for et halvt år siden, og nå etter 2 pp satt spiren.... Er jo bare 4+4, så alt er så ferskt! Men allikevel er jeg så giret! Vil gjerne si det til alle mine nærmeste! Besteforeldre og søsken er informert, men vi tenkte å prøve å holde oss så lenge som mulig....bare sånn i tilfelle.... også blir det jo gøy å slippe bomben da!!! 2 trimester starter julaften! For en julegave det kan bli!!!!

Flere som holder på hemmeligheten og er sprekkeferdige?

Eller har dere kanskje røpet dere allerede??

Fortsetter under...

Siden vi har vært gjennom prøverørsbehandling i Danmark og var borte nesten en uke, visste jo foreldrene våre, et par av søsknene, de to eldste barna og et par venner det fra før, så de har fått vite at testen var positiv...:)

Pluss sjefen og nærmeste leder på jobb pga behov for tilrettelegging og fravær

Ja, vi er ganske sprekkferdige, og det bare nå i uke 8... :P Men har sagt det tidlig hver gang vi da. Føler at det bare kan komme ut, fordi det er så mye lureri og rett og slett lyging hvis vi skal skjule det. Orker ikke det, og er dårlig på det! ;)

Så vurderer sterkt å si det i morgen, passer best med helg, slik at barna ikke sier det i bhg først.

Jeg er jo litt nervøs for hvis det skulle skje noe, men tenker at da er det også greit at folk vet om det..

Det er vanskelig ja:)

Fortalte det med en gang vi fant det ut med nr.1, litt fordi vi trodde vi var lenger på vei enn det vi var, med nr.2 så holdt vi det vel for oss selv til uke 12 -13 var mye dårlig og med en unge på under 1 år så var det en periode hvor jeg ikke hadde mye kontakt med omverdenen:/

Nå med nr.3 så begynte barna å lure litt på hvorfor mamma var så mye trøtt og sliten og hvorfor magen vokste:) så denne gangen fikk de aller nærmeste + jobb vite det i uke 9:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...