Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om vinterhjulene nå er tilgjengelig?

Og om man kan ha søskenbrett til vogna?

Og maxi cosi bilstoladapter?

Det finnes maxi cosi adapter ja, og go bilstolen vil jeg ikke anbefale. Ikke er den testet i nyeste tester ôg mange jeg kjenner som har hatt den sier den er veldig liten. Maxi cosi kan jo brukes til 1,5år, go er vist for liten lenge før ungen når året.

Søskenbrett kan man ha ja, finnes et eget til go. Og vinterhjulene skal være i butikk nå, men hadde prøvd uten. Er mange som mener den er god på vinterføre selv med små hjul :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986214-brio-go/#findComment-144693348
Del på andre sider

Da tror jeg vi går for den ja. Hadde bestemt meg for Bumbleride men fikk plutselig et kjempebehov for å kunne ha ungen mot meg.

Tenkte at Go ikke er noe særlig å jogge med, men har nå

Minnet meg selv på at jeg ikke jogger en eneste gang med TFK'en sist Hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986214-brio-go/#findComment-144693944
Del på andre sider

Vi har også bestemt oss for Brio Go, den som oppfyller flest av mine kriterier når hovedkriteriet er å ha barnet vendt mot meg til minst 1,5 år. Har hatt MB UJ til de to eldste fra henholdsvis 10 og 11 mnd, og jeg savnet veldig å ha de mot meg, særlig når de begynte å snakke og jeg ikke hørte hva de snakket om ute på tur... Den gang var det få vendbare vogner med stor nok sittedel på markedet, og de som var veide MYE, men det har jo bedret seg noe heldigvis :)

Bagen til go er litt lite lun, og litt lav, men for oss er det ikke problem da vi får vårbaby. Har også en gammel duovogn etter de eldste som vi kan ta i bruk om behovet skulle melde seg. Sportsvogndelen er derimot veldig lun og god, og siden vi sikkert har flyttet babyen over i sportsvogndelen når høsten setter inn så er det viktigst for oss.

Tenker også å jogge litt når babyen er litt større, og men det finnes mange pent brukte joggevogner på finn.no, så kjøper heller en ordentlig joggevogn der om/når joggebehovet melder seg hehe

Du kan som nevnt over ha adapter til Maxi-cosi ja. Og mener ganske bestemt at vinterhjulene er i salg allerede. Vi trenger ikke dem, så sjekket ikke om de var leveringsklare, men de hadde vinterhjulene for salg på kopbarnvagn.se.

Vi har også valgt å kjøpe GO setet, og det er noe mindre enn maxi-cosi sitt, men det er ikke mye. Vi har uansett kjøpt sete nummer 2 lenge før barnet er 1,5 uansett, så ser ikke på størrelsen som noe problem. Det som bekymret meg mest er at setet ikke er ordentlig testet, men det jeg fant av tester så har Brio Primo gjort det bra så tenker at da bør jo GO setet også være bra.

Og som det også nevnes over så finnes det eget søskenbrett til go som ser veldig ok ut :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986214-brio-go/#findComment-144694044
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...